SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twist' liderem, duży wzrost sprzedaży miesięcznika 'Popcorn'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w grudniu 2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

'Twist' liderem, duży wzrost sprzedaży miesięcznika 'Popcorn'

Sprzedaż ogółem "Twista" w grudniu 2008 r. wyniosła 138 122 egz. i była o 14 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer), który w grudniu u.b. sprzedał się w  ilości 106 689 egz. (wzrost o 8,6 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą ogółem na poziomie 109 975 egz. (wzrost o 58 proc.).

grudzień


2008

2007

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 138 122 161 160
Fun Club 106 689 116 207
Popcorn 103 693 65 402
Dziewczyna 80 534 108 418
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66 466 63 122

Porównując dane z listopada u.r. do danych z poprzedniego miesiąca, widać, że spadła sprzedaży wszystkich miesięczników.

2008


grudzień

listopad

ZKDP Sprzedaż ogółem
Twist 138 122 151 711
Fun Club 106 689 124 088
Popcorn 103 693 109 975
Dziewczyna 80 534 89 515
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 66 466 78 010
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży wzrost sprzedaży miesięcznika 'Popcorn'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl