Twitter żąda 1000 dolarów miesięcznie od zweryfikowanych kont

Twitter ogłosił, że od 1 kwietnia odbierze części zweryfikowanych kont niebieskie znaczki potwierdzające ich autentyczność. Ci, którzy dotychczas nie zaczęli płacić za subskrypcję, będą musieli liczyć się z kosztami rzędu tysiąca dolarów miesięcznie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kolejna zmiana Twittera w sprawie opłat za posiadanie statusu zweryfikowanego konta. Od 1 kwietnia za niebieski znaczek "weryfikowane" właściciela kont biznesowych i firmowych będą musieli płacić miesięcznie aż tysiąc dolarów, czyli około 4,3 tys. zł.

Płatny Twitter jeszcze droższy

Z początkiem kwietnia Twitter usunie status "zweryfikowane" tym profilom, które miały to oznaczenie przed przejęciem serwisu przez Muska. Zmiana nie obejmie tych, którzy mają już wykupioną subskrypcję Twitter Blue lub przeznaczony dla biznesu plan Twitter Verified Organizations.

Aby uniknąć bardzo wysokiej opłaty, Twitter zachęca do wykupienia taryfy Blue lub Twitter Verified Organizations, w zależności od rodzaju posiadanego konta.

W Polsce Twitter Blue kosztuje 374,99 zł przy jednorazowej opłacie rocznej lub 36 zł miesięcznie (razem 432 zł za cały rok). W aplikacjach mobilnych koszty są już wyższe - 60,27  zł miesięcznie i 633,44 zł za 12 miesięcy. Subskrypcja daje m.in. możliwość zamieszczania dłuższych wpisów, lepszą ekspozycję publikowanych treści (premia od algorytmu - dotarcie do większej liczby odbiorców) oraz ograniczenie widoczności reklam o 50 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/biuro-prasowe-twitter-kupa ##

Przed wprowadzenie oferty subskrypcyjnej Twitter miał ponad 420 tys. zweryfikowanych kont. Po tym jak Elon Musk wycofał Twittera z giełdy, nie wiadomo oficjalnie ile serwis ma użytkowników ani jakie są jego wyniki finansowe.

W ostatnim z dostępnych raportów, za drugi kwartał 2022 roku, czytamy że wpływy platformy zmalały rok do roku o 1 proc. do 1,18 mld dolarów, mimo wzrostu liczby użytkowników platformy o 16,6 proc. do 237,8 mln. Koszty platformy podskoczyły rok do roku o 31 proc., przez co jej wynik netto poszedł w dół z 66 mln dolarów zysku do 270 mln dolarów straty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat