SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter pokaże oryginalne treści wideo z reklamami. Wśród partnerów Billboard, NBCUniversal i WNBA

Twitter zapowiedział, że wprowadzi do swojej oferty oryginalne treści wideo, które użytkownicy będą mogli oglądać za darmo w zamian za reklamy emitowane za pośrednictwem platformy Amplify. Wśród partnerów projektu są między innymi Billboard, NBCUniversal i liga WNBA.

Article

Twitter radzi sobie nieźle w dobie pandemii. W pierwszym kwartale 2021 r. serwis zanotował wzrost przychodów o 28 proc., a wpływy reklamowe wyniosły 899 mln dol. Na koniec marca br. z serwisu korzystało na świecie 199 mln użytkowników.

Firma kierowana przez Jacka Dorseya ma dalsze plany rozwoju, m.in. dzięki akwizycjom. Potwierdza to niedawne przejęcie przez Twittera platformy adblockowej Scroll za nieujawnioną kwotę

Czytaj także: Donald Trump dalej nie będzie mógł pisać na Facebooku

Nowe treści za reklamy

Teraz w trakcie konferencji dla inwestorów Twitter zapowiedział, że planuje nowy program w ramach rozwijania treści wideo. Serwis zamierza udostępniać oryginalne materiały filmowe bez dodatkowych opłat, jednak odbiorcy tych treści będą widzieli reklamy zamieszczane za pośrednictwem platformy Amplify uruchomionej przez Twittera w 2013 r.

Zgodnie z zapowiedziami w ofercie darmowych treści wspieranych reklamami mają się pojawić materiał od takich wydawców jak Billboard, Genius, Refinery29, Tastemade, MLB, NBC Olympics, NBCUniversal, NHL, Riot Games i WNBA.

Czytaj także: Jarosław Kuźniar zablokowany na Twitterze. Planuje stworzyć własną platformę z płatnymi treściami

Twitter zapewnia, że przygotowana przez niego oferta zakłada precyzyjnie targetowany przekaz reklamowy zbudowany w oparciu o zachowania użytkowników korzystających z platformy. Na razie nie wiadomo czy treści zapowiedziane przez Twittera pojawią się także dla użytkowników w Polsce.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter pokaże oryginalne treści wideo z reklamami. Wśród partnerów Billboard, NBCUniversal i WNBA

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AmyIrrerW
[url=http://prozacflxt.com/]prozac from canada[/url]
0 0
odpowiedź
User
RogerodobeEH
XYZ 壯陽藥春藥專賣店 大量購買有優惠

https://man-r20.com/
0 0
odpowiedź
User
LokmailnewGR
http://mmm.com.ua/
0 0
odpowiedź