SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twitter w Polsce coraz mocniej eksploatowany

- Twitter znalazł już dość silne miejsce w komunikacji. Z punktu widzenia dyskusji o bezpieczeństwie informacji, użytkownicy chętniej będą wybierać właśnie ten kanał - pisze Eliza Misiecka, szefowa agencji Genesis PR.

Eliza Misiecka

Eliza Misiecka

Twitter w Polsce jest coraz mocniej eksploatowany - pozwala na nieco bardziej sprecyzowaną i profesjonalną komunikację. W przyszłości znaczenie Facebooka i Twittera może się zbliżać. Mimo, iż obecnie w portalach społecznościowych upatruje się największych możliwości promocyjnych dla marek - sądzę, że ich rola może ewoluować pod kątem bardziej newsowym.

Z drugiej strony portale społecznościowe oferują coraz większy chaos informacyjny, co może powodować trudniejsze dotarcie do odbiorców z wybranym przekazem. I tu wygrywa Twitter - który jest znacznie bardziej czytelny i pozbawiony niepotrzebnych ozdobników.

Myślę, że Twitter już znalazł swoje mocne miejsce w komunikacji - z punktu widzenia coraz szerszej dyskusji o bezpieczeństwie informacji może okazać się, że użytkownicy będą chętniej wybierać właśnie ten kanał.


Eliza Misiecka, szefowa agencji Genesis PR

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Twitter w Polsce coraz mocniej eksploatowany

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
a
Twitter czyli kolejne nikomu nie potrzebne badziewie o czym swiadacza wpisy niejakiego Sikorskiego tzw Mudzachednina
odpowiedź
User
#pierdupierdu
jak się umasowi to zginie, jak nk.. teraz jest luz bo można de facto ze znanaymi osobami potłitować, a jak bedą mieli po 100K followersow to impreza przestanie być atrakcyjna.
odpowiedź
User
Bartłomiej Juszczyk
Nie sposób się zgodzić z (nomen omen ;) )"pierdupierdu", przy czym zwróćcie uwagę, że Twitter daje też szansę markom na nieco luźniejszą relację niż np. na Facebooku, co więcej relację z otoczeniem obfitszą niz na fanpage - wszak trudno sobie wyobrazić 10 wpisów z rzędu jednego dnia na fp - co w przypadku Twittera jest liczbą i tak znikomą w natłoku treści.
odpowiedź
User
ag
Poziom tej wypowiedzi jest żenujący...odkycie szefowej agencji po prostu na miarę wyprawy Krzysztofa Kolumba!
odpowiedź
User
fb
Twitter albo ewoluuje do formy fb albo po porstu się znudzi ze względu na ograniczenia
odpowiedź