SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Twój Styl” i „Avanti” tracą czytelników, „Cosmopolitan” i „Elle” ich zyskują

W lipcu 2014 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych był „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mógł „Cosmopolitan”, a na przeciwnym biegunie znalazł się magazyn „Shape”.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2014 roku wyniosła 203 300 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lipca 2013 roku pismo to zanotowało spadek o 5,57 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Z ósmej na drugą lokatę awansował magazyn „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) z wynikiem na poziomie 87 099 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zwiększyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 20,73 proc.

Trzecia pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska), który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik sprzedażowy jednak zmniejszył się o 11,33 proc. i wyniósł 82 194 egz.

Na siódmym miejscu uplasował się miesięcznik „Wysokie Obcasy Extra” (Agora), który do lutego br. był dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem tego tytułu w lipcu br. wyniosła 77 480 egz.

Natomiast najwięcej - 58,56 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 21 047 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziesiątego na trzynaste - ostatnie.

Sprzedaż ogółem ostatniego, podwójnego wydania magazynu „Uroda” (Edipresse Polska) wyniosła 27 812 egz., po spadku o 34,1 proc. Tytuł od listopada br. będzie kwartalnikiem wydawanym pod marką „Flesz Uroda” (więcej na ten temat).

Wirtualnemedia.pl

lipiec

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

294 930

204 618

203 300

299 945

215 547

215 286

Cosmopolitan

160 000

87 099

87 099

150 000

72 143

72 143

Joy

160 000

82 194

82 194

150 000

92 695

92 695

Pani

139 933

80 458

80 308

149 990

92 457

92 029

Avanti

137 000

79 624

79 253

170 000

98 364

98 308

Zwierciadło

149 760

78 478

78 478

142000

79905

79905

Wysokie Obcasy Extra

135 731

83 382

77 480

-

-

-

Glamour

145 000

65 361

65 361

180 366

95 381

95 381

Elle

104 000

60 541

58 541

115 000

57 441

55 291

Hot Moda

130 000

53 920

53 880

145 000

75 494

75 444

Harpers Bazaar

70 000

38 384

38 384

90 000

43 477

43 477

Uroda

66 000

27 812

27 812

83 020

48 200

42 200

Shape

38 000

21 047

21 047

59 948

50 791

50 791


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 48,32 proc.) pochwalić się mógł „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska). Również i tutaj najwięcej stracił „Shape” - było to 49,08 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

lipiec

czerwiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

294 930

204 618

203 300

299 981

204 179

202 837

Cosmopolitan

160 000

87 099

87 099

160 000

88 245

88 245

Joy

160 000

82 194

82 194

160 000

87 749

77 749

Pani

139 933

80 458

80 308

139 975

77 559

77 409

Avanti

137 000

79 624

79 253

199 690

109 696

109 330

Zwierciadło

149 760

78 478

78 478

133500

72947

72947

Wysokie Obcasy Extra

135 731

83 382

77 480

130 324

85 834

79 392

Glamour

145 000

65 361

65 361

130 000

60 513

60 513

Elle

104 000

60 541

58 541

101 250

56 300

54 300

Hot Moda

130 000

53 920

53 880

130 000

56 478

56 478

Harpers Bazaar

70 000

38 384

38 384

58 950

25 880

25 880

Uroda

66 000

27 812

27 812

74 000

30 242

30 242

Shape

38 000

21 047

21 047

65 000

42 336

41 336

*- Dane dotyczące wydań łączonych lipiec-sierpień 2014


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

-
-
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” i „Avanti” tracą czytelników, „Cosmopolitan” i „Elle” ich zyskują

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
polecam twój styl :)
odpowiedź
User
bb
A gdzie instyle?
odpowiedź