SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twój Styl' liderem, ale traci, najwięcej zyskał 'Cosmopolitan'

W sierpniu 2008 roku liderem sprzedaży wśród miesięcznikówluksusowych dla kobiet był "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer). Tytułten jednak sprzedawał się gorzej niż rok wcześniej. Największywzrost odnotował natomiast "Cosmopolitan" (Marquard Media Polska).

Sprzedaż ogółem "Twojego Stylu" w sierpniu br. wyniosła 235 889egz. i była niższa o 10 proc. niż w analogicznym okresie 2007 roku- wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu - ze sprzedażą na poziomie 222 899 egz. -uplasował się "Joy" (Marquard Media Polska), którego sprzedawanynakład w stosunku do sierpnia 2007 roku wzrósł o 5 proc.

Na podium uplasował się także drugi tytuł Marquarda -"Cosmopolitan", który zanotował największy wzrost w segmencie. Wsierpniu br. jego sprzedaż wyniosła 165 866 egz., czyli o 27 proc.więcej niż rok wcześniej.

sierpień

20082007
ZKDPSprzedażogółem
TwójStyl235 889260 733
Joy222 899211 737
Cosmopolitan165 866130 403
Avanti154 898132 983
Pani114 156110 841
Glamour113 712128 016
InStyle101 647-
Zwierciadło81 09784 846
Elle79 59268 805
Uroda72 82472 884
Shape49 29630 560
Sukces34 17331 184
HotModa & Shopping*--
Bingo*--

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrostsprzedaży, bo aż o 35 procentowy, zanotowała "Uroda" (EdipressePolska). Najbardziej spadła natomiast sprzedaż "Twojego Stylu" (o0,27 proc.).

2008

sierpieńlipiec
ZKDPSprzedażogółem
TwójStyl235 889324 082
Joy222 899226 644
Cosmopolitan165 866147 950
Avanti154 898171 895
Pani114 156105 912
Glamour113 712106 817
InStyle101 647114 151
Zwierciadło81 09785 184
Elle79 59271 605
Uroda72 82454 046
Shape49 29657 892
Sukces34 17327 966
HotModa & Shopping*-90 078
Bingo*-37 360



* Miesięczniki "Bingo" i "Hot Moda & Shopping" nie miały wbr. wydań sierpniowych. Rok temu natomiast były kwartalnikami.

Dołącz do dyskusji: 'Twój Styl' liderem, ale traci, najwięcej zyskał 'Cosmopolitan'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl