SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.

Article

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 170 664 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2015 roku pismo to zanotowało stratę o 5,17 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Oczko niżej uplasowała się „Uroda Życia” (Edipresse Polska), która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Jej sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 45,37 proc. do 109 857 egz., a tytuł ten na drugie miejsce awansował z czwartego. Warto dodać, że lutowe wydanie „Urody Życia” ukazało się w promocyjnej cenie 2,99 zł, podczas gdy standardowa cena tego pisma wynosi 7,99 zł.

Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 78 587 egz., po wzroście o 3,81 proc.

Z kolei najwięcej - 53,05 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 11 469 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dwunastego na czternaste - ostatnie.

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

289 466

173 078

170 664

289 965

181 319

179 967

-5,17%

Uroda Życia

152 075

127 367

109 857

178 137

75 569

75 569

45,37%

Avanti

152 000

78 943

78 587

145 000

76 044

75 701

3,81%

Pani

134 988

67 577

67 377

139 983

71 617

71 417

-5,66%

Joy

149 976

65 121

63 621

155 000

78 531

78 531

-18,99%

Zwierciadło

136 000

63 251

63 251

153 000

71 872

71 872

-11,99%

Be Active. Dietetyka & Fitness

125 000

57 593

57 593

-

-

-

-

Wysokie Obcasy Extra

120 000

60 769

55 982

126 000

70 467

61 585

-9,10%

Cosmopolitan

149 992

51 182

51 182

160 000

75 368

75 308

-32,04%

Glamour

132 000

49 330

49 110

138 926

67 921

67 921

-27,70%

Grazia

115 992

46 077

45 877

-

-

-

-

Elle

90 500

45 634

43 214

100 000

47 344

45 344

-4,70%

In Style - Edycja Polska

86 600

35 642

35 422

85 000

40 833

40 833

-13,25%

Shape

29 993

11 469

11 469

40 000

24 427

24 427

-53,05%

W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 116,64 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) - było to 25,22 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twój Styl

289 466

173 078

170 664

289 944

178 817

177 405

-3,80%

Uroda Życia

152 075

127 367

109 857

121 880

67 514

50 710

116,64%

Avanti

152 000

78 943

78 587

138 000

72 736

72 380

8,58%

Pani

134 988

67 577

67 377

134 983

66 628

66 528

1,28%

Joy

149 976

65 121

63 621

152 990

65 191

65 191

-2,41%

Zwierciadło

136 000

63 251

63 251

135 000

71 872

71 872

-11,99%

Be Active. Dietetyka & Fitness

125 000

57 593

57 593

121 200

54 985

54 985

4,74%

Wysokie Obcasy Extra

120 000

60 769

55 982

152 000

84 432

74 859

-25,22%

Cosmopolitan

149 992

51 182

51 182

149 990

61 244

61 244

-16,43%

Glamour

132 000

49 330

49 110

-

-

-

-

Grazia

115 992

46 077

45 877

119 939

52 070

51 870

-11,55%

Elle

90 500

45 634

43 214

111 400

53 246

51 026

-15,31%

In Style - Edycja Polska

86 600

35 642

35 422

-

-

-

-

Shape

29 993

11 469

11 469

29 996

11 575

11 575

-0,92%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl