„Twój Styl” liderem wśród pism luksusowych, „Harper’s Bazaar” dopiero 11.

W kwietniu br. prawie wszystkie miesięczniki luksusowe i shoppingowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Shape”. Zyskał tylko „Twój Styl”, zaś konkurencyjny „Harper's Bazaar” zajął dopiero 11. miejsce.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Z miejsca drugiego na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism luksusowych awansował „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika w kwietniu 2013 roku wyniosła 237 737 egz., po wzroście względem kwietnia 2012 roku o 25,77 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Natomiast na drugie miejsce spadł miesięcznik „Glamour” (G+J Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 29,59 proc. do 166 200 egz. W kwietniu br. magazyn ten ukazał się z kartą dającą zniżki w ramach akcji Narodowy Dzień „Glamour”.

Trzecią lokatę zajął shoppingowy magazyn „Avanti” (Agora) z wynikiem na poziomie 126 681 egz. Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie zmalała o 24,58 proc.

Dopiero 11. miejsce zajął nowy magazyn „Harper's Bazaar” (Marquard Media Polska). Sprzedażowy wynik drugiego numeru tego pisma wyniósł 42 891 egz. i był niższy od wyników innych magazynów luksusowych koncentrujących się na modzie jak „Elle” (55 281 egz.) czy „InStyle” (47 285 egz.). Drugie wydanie wsparte było kampanią reklamową w telewizji, prasie i w internecie (więcej na ten temat).

Z kolei największy spadek zanotował plasujący się na ostatniej lokacie magazyn „Shape” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w kwietniu br. zmniejszyła się bowiem aż o 42,12 proc. i wyniosła 23 411 egz.

W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 125,91 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Glamour”. Z kolei najwięcej stracił tutaj „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 28,79 proc. Natomiast sprzedaż ogółem drugiego wydania „Harper’s Bazaar” była o 28,36 proc. niższa od sprzedaży pierwszego numeru tego magazynu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami