SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój świat od kuchni” z Robertem Sową w kampanii Bosch i Alma

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa sprzętu AGD marki Bosch i linii produktów Food&Joy w delikatesach Alma. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Twój świat od kuchni”, przygotowała agencja Insignia.

Robert Sowa

Robert Sowa

Myślą przewodnią wspólnej kampanii marek Bosch i Alma jest podróż sentymentalna, którą każdy odbywa podczas gotowania. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy twojswiatodkuchni.pl, w którym pasjonaci kulinariów mogą chwalić i dzielić się swoimi przepisami „z historią”. Dodatkowo na stronie zamieszczane będą filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Internauci, którzy prześlą najlepsze przepisy, zostaną zaproszeni w finale kampanii do wspólnego gotowania pod Sowy i w ten sposób będą rywalizować o kuchnię wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.

Kampania - zaplanowana na 8 tygodni - obejmuje też reklamy w prasie, internecie oraz sklepach Alma (m.in. spoty w POS TV).  Za strategię działań, kreację i realizację działań odpowiada agencja Insignia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój świat od kuchni” z Robertem Sową w kampanii Bosch i Alma

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl