SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz” w reklamach Listerine Advanced White (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek płynu do płukania ust Listerine Advanced White (produkowanego przez Johnson & Johnson). Akcję przygotowały agencje Lemon Sky J. Walter Thompson Poland i Primus.

Article

Kampania Listerine Advanced White przekonuje, że płyn ten czyści, usuwa przebarwienia z zębów i zapobiega powstawaniu nowych, dzięki czemu już po dwóch tygodniach stosowania go zęby stają się bielsze. Reklamy, zgodnie z hasłem głównym akcji, pokazują, że „Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz”.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Primus (należący do GroupM).

Reklamy przygotowane przez Lemon Sky J. Walter Thompson Poland będą emitowane także w innych krajach Europy Wschodniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Twój uśmiech ma większą moc niż myślisz” w reklamach Listerine Advanced White (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl