SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Twórcy bloga Make Life Harder w odnowionym serwisie Logo24.pl, "Logo" z rabatami

Kwietniowy numer "Logo" (Agora) zachęca czytelników do udziału w akcji "Męskie zakupy", publikując kupony rabatowe ze zniżkami do 35 proc. na zakup różnych produktów. W internecie ruszyła także odświeżona wersja serwisu Logo24.pl.

Kwietniowe wydanie „Logo" (w sprzedaży od 30 marca br.) proponuje czytelnikom udział w akcji „Męskie zakupy”. W miesięczniku znalazły się kupony rabatowe, które pozwalają na skorzystanie ze zniżek do 35 proc. przy zakupie ubrań, akcesoriów i dodatków, a także sprzętu RTV, gadżetów i innych produktów w sklepach w całej Polsce i w sklepach internetowych. Akcja potrwa do 14 kwietnia br., a udział w niej biorą m.in. sklepy i marki Big Star, Diverse, Electroworld, Prima Moda, Reserved, Toys4Boys, Wojas i Wittchen.

Oprócz kuponów nowy numer „Logo” zawiera m.in. prezentacje modnych marynarek, skórzanych trampków i płaszczy, przepisy na drinki z seriali, przegląd 10 aplikacji dla sportowców oraz hitów targów komórkowych. Gwiazdą z okładki i rozmówcą miesięcznika jest aktor Szymon Bobrowski.
 
Kwietniowe „Logo” i akcję „Męskie zakupy” wspiera kampania promocyjna realizowana w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, „Metro”, „Przegląd Sportowy”, czasopisma Agory, „AutoŚwiat”, „Newsweek”), radiu (Radio TOK FM, Złote Przeboje, Roxy) oraz internecie (serwisy z grupy Gazeta.pl, WP.pl, logo24.pl, profil „Logo” na Facebooku). Działania przygotował dział marketingu czasopism Agory, a mediaplan - dom mediowy Starlink.


Udostępniony w nowej odsłonie serwis Logo24.pl ma zmieniony layout i - poza artykułami dostępnymi w tradycyjnych wydaniach "Logo" - więcej tekstów powstających specjalnie na potrzeby witryny (m.in. prezentacje ubrań, kosmetyków i perfum, artykuły o związkach i seksie, porady z zakresu savoir vivre, historie marek).

W serwisie pojawiła się interaktywna mapa, na której można wyszukać artykuły o konkretnych miejscach. Nowością są także felietony twórców bloga Make Life Harder - co poniedziałek dostępne będą kolejne teksty, które przygotowują Maciej i Lucjan.Nad stworzeniem nowej wersji strony Logo24.pl pracowały wspólnie segmenty Internet oraz Czasopisma Agory. Strona dostępna jest w ofercie reklamowej grupy Gazeta.pl i czasopism Agory.

Dołącz do dyskusji: Twórcy bloga Make Life Harder w odnowionym serwisie Logo24.pl, "Logo" z rabatami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl