SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 241,7 mln zł. Wpływy reklamowe Polsatu, TVN i TVP 1 wzrosły w skali tygodnia o 4-6 mln zł.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były aż o 22,8 mln zł wyższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Koszty reklam leków i produktów zdrowotnych spadły w skali tygodnia o 11 mln zł, natomiast na emisję spotów żywności przeznaczono 12 mln zł więcej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (30 stycznia - 5 lutego 2012)
sektorcennikowe wydatkiudział proc.
Żywność58 581 334,10 zł24,24
Produkty zdrowotne, leki40 692 438,00 zł16,83
Telekomunikacja24 543 722,60 zł10,15
Środki osobistej pielęgnacji ciała23 515 914,05 zł9,73
Rozrywka, kultura20 671 949,45 zł8,55
Finanse19 507 294,70 zł8,07
Sprzedaż18 566 649,75 zł7,68
Motoryzacja, transport10 609 201,70 zł4,39
Domowe środki czystości7 595 546,30 zł3,14
Produkty dla dzieci5 406 850,00 zł2,24
Usługi4 697 693,60 zł1,94
Wyposażenie domu i biura3 332 998,00 zł1,38
Produkty dla zwierząt1 823 408,60 zł0,75
Odzież, obuwie823 807,00 zł0,34
Inne629 981,00 zł0,26
Rolnictwo, ogrodnictwo441 600,00 zł0,18
Marketing277 056,00 zł0,11
Razem:241 718 494,85 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam 6 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - prawie 4 mln zł więcej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły w skali tygodnia o 4,5 mln zł, a TVP 2 - o ponad 2 mln zł. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (30 stycznia - 5 lutego 2012)
stacjacennikowe wpływyudział proc.
Polsat41 632 125,00 zł17,22
TVN35 939 360,00 zł14,87
TVP124 364 110,00 zł10,08
TVP217 013 000,00 zł7,04
AXN6 797 475,00 zł2,81
Discovery6 478 430,00 zł2,68
VIVA Polska5 895 045,00 zł2,44
TVN244 886 467,50 zł2,02
TV44 840 770,00 zł2,00
TLC4 768 480,00 zł1,97
Polo TV4 168 225,00 zł1,72
TV PULS [PULS]3 727 990,00 zł1,54
TVN73 478 055,00 zł1,44
National Geographic3 370 715,00 zł1,39
Discovery Science3 262 940,00 zł1,35
Discovery World3 159 775,00 zł1,31
Comedy Central3 125 050,00 zł1,29
TVP INFO2 973 240,00 zł1,23
Polsat22 706 257,50 zł1,12
Animal Planet2 663 575,00 zł1,10


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl