SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki opinii na Święta z wyższymi cenami i dodatkami

Wiodące tygodniki opinii na Święta Bożego Narodzenia przygotowały podwójne wydania. Mają one więcej stron i wyższe ceny. Dwa tytuły do części nakładów dołączyły też dodatki.

fot. Shutterstock.com Article

W poniedziałek 16 grudnia br. do sprzedaży trafiły podwójne wydania „Newsweeka”, „Wprost”, „W Sieci” i „Do Rzeczy”. „Wprost” (AWR „Wprost”) ma objętość zwiększoną do 132 stron i ukazał się w cenie 6,90 zł (normalnie kosztuje 5,90 zł), zaś w „W Sieci” (Fratria) także liczy 132 strony, ale cena pisma nie wzrosła i wynosi 5,90 zł.

Z kolei „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) i „Do Rzeczy” (Orle Pióro) poza mutacjami pustymi mają też wersje z dodatkami.

Do części nakładu „Newsweeka” dołączono film „Elizjum”, a cena tej wersji to 29,99 zł. Wydanie ma objętość zwiększoną do 180 stron, dlatego cena mutacji bez dodatku wzrosła o 1 zł do 6,90 zł. Numer jest wsparty radiową kampanią reklamową z udziałem redaktora naczelnego tygodnika Tomasza Lisa. Spoty można usłyszeć w Radiu ZET, Trójce, Radiu PiN, Esce i Esce Rock. Kampanię przygotował dział marketingu RASP.

Natomiast świąteczne wydanie „Do Rzeczy” liczy 116 stron i kosztuje 5,90 zł (normalna cena pisma to 4,90 zł). Do części nakładu dołączono książkę „Tradycyjne wigilijne”, a cena tej wersji to 14,90 zł.

Wychodząca w środy „Polityka” ukaże się 18 grudnia br. w objętości wynoszącej 172 stron. Cena jej świątecznego wydania będzie najwyższa spośród wszystkich tygodników opinii i wyniesie 7,50 zł.

Kolejne numery „Wprost”, „W Sieci”, „Do Rzeczy” i „Polityki” pojawią się w sprzedaży wyjątkowo w piątek 27 grudnia br., zaś „Newsweek” trafi na rynek normalnie w poniedziałek 30 grudnia br.

>>> Ranking sprzedaży tygodników opinii w trzech pierwszych kwartałach 2013 roku

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki opinii na Święta z wyższymi cenami i dodatkami

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Neo
SZKODA, że żaden z Wydawców tygodników nie pokusił się oto aby z myślą o czytelnikach, swoje specjalne numery sprzedać po starej cenie lub nieco niższej, przecież wszyscy mówią o prezentach i duchu świąt.
PRAWDA JEST TAKA, ŻE WSZYSCY CHCĄ NA NICH ZAROBIĆ LICZY SIĘ TYLKO MAMONA. MAM NADZIEJĘ, ŻE UDŁAWICIE SIĘ TĄ KASĄ
23 12
odpowiedź
User
dp osła.
Jak się daje kilkadziesiąt stron więcej i podwyższa cenę tylko o złotówkę to i tak jest prezent> udław się swoimi mądrościami.
16 17
odpowiedź
User
Jan Paweł II
Mogą dać nawet 150 stron więcej i tak nie kupię. Dlaczego? Tam nie ma nic ciekawego do czytania! Spisują od siebie i z Internetu, a potem Internet od nich. W święta wolę dać pieniądze potrzebującym.
19 15
odpowiedź
User
ola
szkoda czasu na te brukowce, pisma dla polglowkow robione przez takowych
15 13
odpowiedź
User
zawiedziony
"Newsweek" bez gołej baby na okładce? Coś Lis nie w formie. :-/
21 9
odpowiedź