SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb

Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotowałwzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencieporadnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost wporównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowyjest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmianydotyczyły warstwy wizualnej i  merytorycznej oraz nowej, niższejceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorkiJoanny Kurowskiej.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer) - 335 631 egz.

sierpień
ZKDP20082007

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Naj604740388948432226224894
Tina507573385262530034378328
Chwila dla ciebie483339335631483765358276
Przyjaciółka515842316150575638340497
Pani Domu428189225214464566267794

2008

sierpieńlipiec

Średni nakładjednorazowySprzedażogółemŚredni nakładjednorazowySprzedażogółem
Naj604740388948594390386847
Tina507573385262491399347811
Chwila dla ciebie483339335631496903338297
Przyjaciółka515842316150514800308814
Pani Domu428189225214412500216707

Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl