SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki: Wprost zarobił najwięcej

W maju 2006 "Wprost" miał największe wpływy na rynku reklamowym tygodników, jednak największe tytuły tracą reklamodawców.

"Wprost" zarobił 12 214 938  zł*, czyli o 1,2 mln zł mniej niż w maju 2005 – wynika z danych Expert Monitor*.  Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek", który zanotował przychody reklamowe na poziomie 10 042 471 zł  (1,4 mln zł mniej niż rok wcześniej).
 
Dopiero trzecie miejsce zajęła "Polityka", który zanotowała prawie dwumilionowy spadek wpływów z reklam.

Na czwarte miejsce awansowała "Gala" notując - w przeciwieństwie do tygodników opinii - wzrost przychodów z reklam.

 


V.2006
TOP tygodniki Koszt [zł]
Razem: magazyny 216 853 646 zł
WPROST 12 214 938 zł
NEWSWEEK POLSKA 10 042 471 zł
POLITYKA 9 031 510 zł
GALA 5 776 438 zł
TELE TYDZIEŃ 5 173 433 zł
PRZYJACIÓŁKA 4 721 853 zł
NAJ 4 459 166 zł
PRZEKRÓJ 3 892 065 zł
PANI DOMU 3 629 302 zł
TINA 2 862 025 zł

 


V.2005
TOP tygodniki Koszt [zł]
Razem: magazyny 191 312 904 zł
WPROST 13 432 057 zł
NEWSWEEK POLSKA 11 500 900 zł
POLITYKA 10 860 180 zł
TELE TYDZIEŃ 6 174 550 zł
GALA 4 586 000 zł
NAJ 3 462 800 zł
PRZYJACIÓŁKA 3 429 416 zł
TELE MAGAZYN 2 833 900 zł
PRZEKRÓJ 2 748 682 zł
PANI DOMU 2 366 470 zł


* - dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tygodniki: Wprost zarobił najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl