Tylko 1 procent wzrostu sprzedaży online w 'Czarny Piątek'

Od 1 do 28 listopada bieżącego roku Amerykanie wydali na zakupy wsieci 10,41 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 4 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (10,839 mld USD) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

W przypadający na miniony czwartek dzień Święta Dziękczynienia,wydatki Amerykanów online wyniosły 288 milionów dolarów (wzrost o 6procent), a dzień później w tzw. "Black Friday" 534 miliony dolarów(wzrost o 1 procent). Dla porównania w roku 2007 zanotowano wzrostyodpowiednio o 29 i 22 procent. Łącznie w oba te dni sprzedażzwiększyła się wobec zeszłego roku o 2 procent.

Z kolei na poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, określany zaoceanem jako "Cyber Monday", comScore zakłada, że wydatkiAmerykanów na zakupy online znacząco wzrosną, jako że wtedykonsumenci kupują będąc w pracy, wykorzystując lepsze łączainternetowe.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami