Tylko 1 procent wzrostu sprzedaży online w 'Czarny Piątek'

Od 1 do 28 listopada bieżącego roku Amerykanie wydali na zakupy wsieci 10,41 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 4 procent mniej w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego (10,839 mld USD) - wynika z danych firmy badawczejcomScore.

W przypadający na miniony czwartek dzień Święta Dziękczynienia,wydatki Amerykanów online wyniosły 288 milionów dolarów (wzrost o 6procent), a dzień później w tzw. "Black Friday" 534 miliony dolarów(wzrost o 1 procent). Dla porównania w roku 2007 zanotowano wzrostyodpowiednio o 29 i 22 procent. Łącznie w oba te dni sprzedażzwiększyła się wobec zeszłego roku o 2 procent.

Z kolei na poniedziałek po Święcie Dziękczynienia, określany zaoceanem jako "Cyber Monday", comScore zakłada, że wydatkiAmerykanów na zakupy online znacząco wzrosną, jako że wtedykonsumenci kupują będąc w pracy, wykorzystując lepsze łączainternetowe.

źródło: comScore

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"