SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko “13 Magazyn Nastolatki” i “Bravo Girl” ze wzrostami

“13 Magazyn Nastolatki” i “Bravo Girl” to jedyne dwa tytuły młodzieżowe, które zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem w styczniu br. Reszta pisma straciła, a największymi spadkami dotknięte zostały “Popcorn” i “Dziewczyna” wydawane jeszcze przez Springera.

okładka " />

okładka "Bravo"

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że będący liderem dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w styczniu br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 168 972 egz. i stratę względem stycznia ub.r. wynoszącą 14,37 proc.
 
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn “Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 97 329 egz., notując wzrost o 14,21 proc. Tytuł ten jest obecnie miesięcznikiem, a w styczniu ub.r. był jeszcze dwutygodnikiem.

Na trzecią pozycję z czwartej przemieścił się miesięcznik “Twist”, także wydawany przez Bauer. Jego wynik zmalał jednak o 8,82 proc. i wyniósł 69 697 egz.

Największy wzrost sprzedaży ogółem w rankingu zanotował plasujący się na pozycji piątej “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł do góry o 35,85 proc. i osiągnął poziom 41 727 egz., co dał pismu awans z miejsca siódmego.
 
Z kolei największe spadki zanotowały magazyny “Popcorn” i “Dziewczyna” wydawane przez Ringier Axel Springer Polska. Sprzedaż ogółem “Popcornu” spadła w styczniu br. o 52,08 proc. i wyniosła 26 321 egz., a “Dziewczyny” - o 44,37 proc. do 22 519 egz.  Były to ostatnie numery obu pism wydane przez Springera. Od marca br. reaktywowało je jednak wydawnictwo BPV Polska (dowiedz się więcej).

Wirtualnemedia.pl styczeń
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 168 972 197 317
Bravo Girl 97 329 85 218
Twist 69 697 76 441
Fun Club 63 129 93 492
13 Magazyn Nastolatki 41 727 30 716
Popcorn 26 321 54 922
Dziewczyna 22 519 40 483


Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 58,62 proc. w styczniu br. względem grudnia ub.r. zanotował “Popcorn”. Najwięcej zaś stracił “13 Magazyn Nastolatki” (-38,56 proc.).

Wirtualnemedia.pl styczeń grudzień
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Bravo 168 972 183 051
Bravo Girl 97 329 67 542
Twist 69 697 75 852
Fun Club 63 129 61 913
13 Magazyn Nastolatki 41 727 67 918
Popcorn 26 321 16 594
Dziewczyna 22 519 20 564
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko “13 Magazyn Nastolatki” i “Bravo Girl” ze wzrostami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl