SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 780 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. „Liczyliśmy na więcej”

Program „Przygarnij mnie” oglądało w TVP2 średnio 780 tys. widzów. Dwójka w czasie emisji produkcji przegrała z głównymi konkurentami, a wpływy z reklam wyniosły 2,32 mln zł. W tym roku drugiej serii programu nie będzie.

Article

 „Przygarnij mnie” pokazywane było na antenie TVP2 w niedziele o godz. 18.55, w okresie od 29 marca do 31 maja 2015 roku. Średnia widownia cyklu to 780 tys. osób. Przełożyło się to na 5,51 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 4,74 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek audycji, który przyciągnął przed telewizory uwagę 930 tys. osób.

Trzy topowe odcinki audycji

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

29-03-2015

18:55:20

927 001

6,06%

05-04-2015

18:58:59

899 358

6,51%

12-04-2015

18:58:36

790 172

5,55%

W paśmie nadawania „Przygarnij mnie” TVP2 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła TVP1, która emitowała wówczas: teleturniej „Jaka to melodia?”, magazyn „Wiadomości naukowe” i „Wiadomości”, a udział tego kanału wyniósł 20,21 proc. Dalej uplasowały się: TVN (gł. „Fakty”, „Sport” i „Pogoda”; 15,12 proc.) oraz Polsat („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda” i program „Państwo w państwie”; 13,72 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

Oglądalność „Przygarnij mnie” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

2 845 321

20,21%

11,92%

TVN

2 129 045

15,12%

16,20%

Polsat

1 932 109

13,72%

14,47%

TVP2 - Przygarnij mnie

775 411

5,51%

4,74%

Wpływy reklamowe TVP2 wokół emisji misyjnej audycji wyniosły 2,32 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

- Liczyliśmy na wyższe wyniki oglądalności, chociaż program emitowany był w trudnym, primetimowym paśmie. Jesteśmy jednak zadowoleni, że podjęliśmy ważny społecznie problem, zwracając w programie „Przygarnij mnie” uwagę na kwestię odpowiedzialnej adopcji bezdomnych zwierząt oraz propagowanie wiedzy na temat zasad prawidłowej opieki nad czworonożnymi domownikami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jerzy Kapuściński, dyrektor TVP2.

Dwójka zdecydowała, że jesienią nie będzie kolejnej edycji programu. Jednak nie jest wykluczone, że w przyszłości stacja wróci do tematu psich adopcji w nieco zmienionej formule.

„Przygarnij mnie” to cykl, w którym widzowie mogli śledzić losy siedmiu psów ze schroniska zaadaptowanych przez znane osoby. Podczas trwania programu opiekunowie i ich pupile brali udział w rywalizacji, którą oceniało jury w składzie Olga Frycz, Michał Olszański oraz Sylwester Wardęga. Program wygrali aktor Rafał Mroczek i jego pies Lizak. Audycję prowadziła Marzena Rogalska, a za jej produkcję odpowiada firma Jake Vision (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko 780 tys. widzów programu „Przygarnij mnie”. „Liczyliśmy na więcej”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ere
Tym 780 tysiącom należało by odebrać prawa wyborcze.
odpowiedź
User
kitulek
Zmarnowali fajny pomysł!!! Program był ociezały, bez finezjii i sztuczny!!!! Szkoda, że dyrektorzy TVP nie skorzystali z projektu, który został złozony 2 lata temu ( mysle, że na jego bazie utworzono ten program) tylko stworzyli własna hybrydę. A jury!!!!! Co to za autorytety? Gwiazdy i gwiazdeczki? Dno.....Szkoda forsy- można ja było przekazać na najbiedniejsze schroniska.
odpowiedź
User
magma
Co za idiota daje program o 19:00, kiedy w TVN są Fakty. Potem się dziwi, że nie wypaliło. Naprawdę trzeba być wybitnym "znafcom". Chyba, że taki był cel - pokazać, że ludzi nie interesują takie programy, więc ich nie będzie.
odpowiedź