SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tylko muzyka”: 3,8 mln widzów, lepsze tylko “Ranczo”

Nadawana w niedziele trzecia edycja talent-show Polsatu “Tylko muzyka” gromadzi 3,76 mln widzów, czyli tyle samo co nadawana w 2011 pierwsza seria. Program przegrywa tylko z nadającą “Ranczo” Jedynką, ale w grupie komercyjnej jest liderem.

“Tylko muzykę 3” oglądać można w Polsacie o 20.00. Po trzech odcinkach udział show gromadzi średnio 3,76 mln widzów (w grupie 4+ wynosi 22,27 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl. To mniej niż osiąga w tym czasie TVP 1, która nadaje wówczas “Pogodę”, “Ranczo” i filmy fabularne, co daje jej 25,88 proc. udziału. Słabiej od Polsatu wypadają jednak TVN (“Surowi rodzice”, “Prawo Agaty”; 16,50 proc.) i TVP2 (gł. “Kabaretowy Klub Dwójki”, “Aida”; 7,09 proc.).

Z kolei wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat udział “Tylko muzyki” wynosi 26,65 proc., co daje Polsatowi pozycję lidera w tej grupie przed TVN (19,39 proc.) i Jedynką (19,23 proc.).

Nadawana rok temu pierwsza edycja “Tylko muzyki” miała średnio 3,77 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 24,43 proc. i 30,91 proc. (więcej na ten temat). Program nadawano wówczas w soboty o 20.00. W niedziele ukazuje się on od jesieni ub.r. - wtedy trzy pierwsze wydania zgromadziły 3,32 mln widzów (dowiedz się więcej).

Polsat przenosząc format na niedzielę znacznie poprawił wyniki pasma 20.00 - 22.00. W pierwszych trzech tygodniach marca 2011 roku stację w tym czasie śledziło 2,07 mln osób przy udziale na poziomie 12,19 proc. w 4+ i 14,04 proc. w 16-49.



 

Dane telemetryczne pokazują, że muzyczne show oglądają najchętniej kobiety, widzowie w wieku 16-19 lat i między 30. i 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.



Widownia “Tylko muzyki 3” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-03-2012 3 794 715 21,88% 26,25%
11-03-2012 3 781 420 22,60% 27,27%
18-03-2012 3 739 334 22,35% 26,47%
Średnia 3 771 531 22,27% 26,65%


Oglądalność show na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP1 4 409 848 25,88% 19,23%
Polsat - Tylko... 3 771 531 22,27% 26,65%
TVN 2 811 188 16,50% 19,39%
TVP2 1 208 546 7,09% 5,63%


 
Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 45,55% 95
Kobiety 54,45% 105
Wiek  4-9 2,79% 47
 10-15 5,79% 87
16 - 19 5,82% 107
20 - 24 4,52% 59
25 - 29 8,26% 93
30 - 34 11,59% 140
35 - 39 8,51% 115
40 - 44 8,24% 127
45 - 49 7,24% 108
50 - 54 11,45% 143
55 - 59 8,37% 107
60 17,40% 84
Wlk. miasta Wieś 42,51% 108
< 50 tys. 22,77% 97
50-100 tys. 8,53% 103
100-200 tys. 10,13% 132
> 200 tys. 16,06% 75
Zawód Top management 10,27% 104
Pracownicy średniego szczebla 14,01% 90
Pracownicy fizyczni i rolnicy 23,04% 122
Emeryci 26,04% 103
Inni 26,64% 87
Wykształcenie Podstawowe 47,87% 119
Średnie 32,48% 100
Wyższe 11,06% 76
Inne 8,59% 68

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka”: 3,8 mln widzów, lepsze tylko “Ranczo”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
Ten program jest już nudny, zdecydowanie wole x-factor, tam przynajmniej na scenie coś się dzieje
0 0
odpowiedź
User
max
ale wiocha
0 0
odpowiedź
User
ekspert
rewelacja....
0 0
odpowiedź