“Tylko Piłka” bez wydania papierowego. Treści tylko w aplikacji mobilnej

Tygodnik “Tylko Piłka” (Tylko Piłka) od czerwca br. nie ukazuje się już w wersji drukowanej. Jego wydawca udostępnił właśnie aplikację mobilną, w której znaleźć można treści dotąd obecne w papierowym magazynie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

“Tylko Piłka” była obecna polskim rynku od 2004 roku. Tytuł był kierowany do miłośników piłki nożnej i sportu oraz osób typujących w zakładach bukmacherskich. Ostatnie papierowe wydanie tygodnika trafiło do sprzedaży 6 czerwca br. W tym roku średni nakład pisma wynosił 15 tys. egz., nie zostało ono zgłoszone do ZKDP. Od 22 sierpnia treści dotąd publikowane w tygodniku są dostępne w aplikacji mobilnej.

- Postanowiliśmy wypuścić tygodnik w nowej formie, gdyż ma ona o wiele większe możliwości. Informacje do czytelników będą docierały w czasie rzeczywistym, a sami użytkownicy aplikacji będą mogli w aktywny sposób wpływać na treści poprzez komentarze. Nowa forma umożliwia nam w łatwiejszy sposób rozwijać się na nowych rynkach, w innych państwach - mówi Wirtualnemedia.pl Dominik Matusek, prezes wydawnictwa Tylko Piłka.

- Z badań przeprowadzonych na grupie czytelników tygodnika „Tylko Piłka” wynika, że 90 proc. naszych odbiorców ma dostęp do internetu, a 56 proc. posiada smartfony, dzięki czemu będą oni mieli dostęp do nowych treści - informuje  Matusek. - Aplikacja dla polskich użytkowników jest całkowicie za darmo. Jedynie ekskluzywne, dodatkowe treści, takie jak wideo transmisje w systemie pay per view, będą dostępne za opłatą - dodaje.

Treści pojawiające się w aplikacji przygotowuje dotychczasowa redakcja tygodnika “Tylko Piłka”, którą bez zmian kieruje Rafał Kępa.

Aplikacja jest obecnie dostępna na smartfony i tablety z systemem iOS. Jeszcze w tym roku ma się pojawić jej wersja na urządzenia mobilne z systemem Android.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku