SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tylko Piłka" z cyfrowym biletem na mecz

W niedzielę 4 września 2011 r. (od godz. 21.00) zostanie zrealizowany projekt udostępnienia czytelnikom papierowego tygodnika "Tylko Piłka" transmisji meczu piłkarskiego na żywo, wyświetlanego za pomocą smartfonów i tabletów.

Od 26 lipca 2011 r. w tygodniku "Tylko Piłka" zamieszczane są wirtualne materiały (www i video – np. skróty z meczów, wywiady), do których dostęp umożliwia technologia ARFixer. Czytelnik musi pobrać bezpłatną aplikację na swoje urządzenie mobilne i za pomocą jego kamery wyświetlić artykuł wydrukowany w piśmie - wtedy na ekranie urządzenia pojawia się możliwość obejrzenia tych dodatkowych cyfrowych treści (więcej na ten temat).

Dzięki współpracy spółek Tylko Piłka (wydawcy "Tylko Piłka"), ARFixer (dysponenta technologii ARFixer), Media Production (dostawcy sportowej treści z Telewizji Sportklub) i Xstream Poland (dostawcy szerokopasmowego kanału transferu danych), redakcja tygodnika wprowadza możliwość pokazania w magazynie pełnego meczu na żywo.

Transmisja będzie dostępna za darmo dla każdego, kto kupi 384. numer tygodnika "Tylko Piłka" i pobierze aplikację ARFixer na swoje urządzenie mobilne.


"Papierowy tygodnik "Tylko Piłka" stanie się "biletem wstępu" na transmitowany na żywo mecz ligi brazylijskiej (Santos FC - Botafogo Rio de Janeiro), niedostępny w innych mediach." - mówi Stanisław Wedler, prezesa Tylko Piłka.

Transmisja meczu będzie geolokalizowana i ze względów licencyjnych obejmie wyłącznie obszar Polski. Technologia Xstream umożliwia jednak realizację przekazu na terenie całej Europy, a transmisja może być wzbogacana o dodatkowe atrakcje dla odbiorców, np. możliwość zakupu koszulek grających drużyn bezpośrednio z poziomu aplikacji.

Dołącz do dyskusji: "Tylko Piłka" z cyfrowym biletem na mecz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl