SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sok pomarańczowy Tymbark reklamowany jako „naturalne źródło witaminy C” (wideo)

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa soku pomarańczowego Tymbark (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję przygotowały firmy marketingowe Bardzo, Televisor, Juice i Starcom.

Article

Kampania jest oparta na spocie pokazującym wędrówkę w ślad za pomarańczami - od zerwania pomarańczy w sadzie, przez produkcję soku Tymbark, kupienie go w sklepie przez kobietę i wypicie przez jej dzieci. Potem mogą one bawić się na zewnątrz mimo złej pogody, co ma podkreślać, że sok pomarańczowy Tymbark to „naturalne źródło witaminy C”.

Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.

Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja reklamowa Bardzo. Klip nakręcił Łukasz Żal, wyreżyserował Justin Reardon, udźwiękowieniem zajęł się studio Juice, a posprodukcją - Televisor. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Sok pomarańczowy Tymbark reklamowany jako „naturalne źródło witaminy C” (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olo
Już nie fajdaja na Polskę?
10 9
odpowiedź
User
Moti
Fajna pomarańcza ;)
13 9
odpowiedź
User
Toxix
Te nowe spoty Tymbarka są całkiem fajne.
14 8
odpowiedź
User
dlaczego
Dlaczego w spocie nie pokażą ile do takiego soku wlewają kranówy i ile wsypują zwykłego cukru?????
11 10
odpowiedź
User
Piotrek
Agencja „Bardzo” robi ostatnio niezłe kreacje
14 8
odpowiedź