Typowanie z Carlsbergiem

Kolejna interaktywna atrakcja Carlsberga

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

PiłCarlski serwis internetowy www.carlsberg.pl uruchomiony specjalnie dla kibiców poszerzony został o kolejną interaktywną atrakcję.

W maju ruszył nowy konkurs pt. Typowanie. Uczestnicy typują wyniki piłCarlskich spotkań EURO 2004TM, a Ci którzy zrobią to najtrafniej zostaną nagrodzeni. Do udziału w TYPOWANIU można dołączyć również w czasie trwania Mistrzostw, warto jednak obstawiać wszystkie mecze, bo wtedy szansa na wygraną jest większa.

Dla ponad 1000 najlepiej typujących Carlsberg przygotował firmowe piłCarlskie gadżety: dmuchane kanapy, torby, gwizdki i smycze. Po pierwszym meczu dostępny będzie ranking punktacji, który umożliwi stałe kontrolowanie liczby zdobytych punktów i miejsce gracza w rankingu. Szczegółowe zasady typowania i punktacji znajdują się na stronie www.carlsberg.pl.

Internet jest narzędziem świetnie dopasowanym do grupy docelowej Carlsberga - mówi Anna Hejneman, lider wirtualnych projektów Carlsberga. Dlatego wykazujemy dużą aktywność na tym polu, zwłaszcza ze względu na działania zawiązane z EURO 2004TM i status Carlsberga jako oficjalnego sponsora Mistrzostw.

Do 13 czerwca trwała będzie pierwsza, trzytygodniowa kampania internetowa Carlsberga. Bannery reklamowe obecne są m.in. w portalach Gadu - Gadu, Tlen, Interia.pl i na oficjalnej stronie PZPN. W ramach kampanii planowanych jest ponad 1 600 000 odsłon bannerów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK