SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamująca nowe warianty piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Gong, Zenith i Tailor Made PR.

Article

Bohaterami reklam są trzy osoby z różnych grup wiekowych i społecznych pracujące przy warzeniu piwa w Tyskich Browarach Książęcych. Wszystkie pijąc to piwo, przechodzą „na Ty” zgodnie z tegorocznym sloganem marki Tyskie.

W kampanii są promowane trzy nowe warianty tego piwa, inspirowane historycznymi recepturami: Pszenne, Pilzne i Palone.

 

Tegoroczna letnia kampania Tyskiego obejmuje przede wszystkim promocję pod hasłem „Miliony Tyskich do Przejścia na TY”, w której do wygrania jest 10 mln puszek tego piwa. Akcja potrwa do końca października. W ramach wsparcia reklamowego oprócz standardowych działań m.in. świętowano Dzień Sąsiada oraz przeprowadzono akcję na plaży nadbałtyckiej zachęcającą do rozsuwania parawanów.

Działania reklamowe obejmuję telewizję (stacje z ofert TVP, TVN i Polsatu), internet (m.in. profile Tyskiego na Facebooka, YouTube’a i Instagrama), prasę oraz outdoor. Potrwają przynajmniej do końca br.

Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam), dom produkcyjny OTO Film (produkcja spotów), agencja Gong (aktywności w internecie), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania public relations). Spoty wyreżyserowali Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Tyskie to nie piwo, a napój piwopodobny!
2 0
odpowiedź