„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Rusza kampania reklamująca nowe warianty piwa Tyskie produkowanego przez Kompanię Piwowarską. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Gong, Zenith i Tailor Made PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Przejdźmy na Ty w różnych stylach” w reklamach piwa Tyskie (wideo)

Bohaterami reklam są trzy osoby z różnych grup wiekowych i społecznych pracujące przy warzeniu piwa w Tyskich Browarach Książęcych. Wszystkie pijąc to piwo, przechodzą „na Ty” zgodnie z tegorocznym sloganem marki Tyskie.

 

Tegoroczna letnia kampania Tyskiego obejmuje przede wszystkim promocję pod hasłem „Miliony Tyskich do Przejścia na TY”, w której do wygrania jest 10 mln puszek tego piwa. Akcja potrwa do końca października. W ramach wsparcia reklamowego oprócz standardowych działań m.in. świętowano Dzień Sąsiada oraz przeprowadzono akcję na plaży nadbałtyckiej zachęcającą do rozsuwania parawanów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kompania-piwowarska-wyprzedzila-grupe-zywiec-w-wydatkach-reklamowych-top5,7170865317464193a ##

Działania reklamowe obejmuję telewizję (stacje z ofert TVP, TVN i Polsatu), internet (m.in. profile Tyskiego na Facebooka, YouTube’a i Instagrama), prasę oraz outdoor. Potrwają przynajmniej do końca br.

Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja Bardzo (kreacja reklam), dom produkcyjny OTO Film (produkcja spotów), agencja Gong (aktywności w internecie), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Tailor Made PR (działania public relations). Spoty wyreżyserowali Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"