SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie

Nowe reklamy outdoorowe piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pokazują slogan „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Bardzo, OTO Film, Zenith, Tailor Made PR i Gong.

Article

Reklamy Tyskiego z hasłem „Są wybory, które łączą. Przejdźmy na Ty” nawiązują do wyborów samorządowych, które odbyły się w minioną niedzielę. Mają zachęcać Polaków do otwierania się na innych oraz budowania relacji mimo np. odmiennych poglądów.

Billboardy pojawiły się w weekend w Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach.

Jest to kolejna odsłona kampanii Tyskiego pod hasłem „Przejdźmy na Ty”, która zaczęła się miesiąc temu.

Kreacją całej kampanii zajęła się agencja Bardzo. Spot wyreżyserował duet Konqubinat, a wyprodukował dom produkcyjny OTO Film.

Za aktywności w internecie odpowiada agencja Gong, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja Tailor Made PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Są wybory, które łączą” w reklamach piwa Tyskie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chce się Ź,,,,,ygać
Chce się Ź......ygać
10 8
odpowiedź