Tyskie ubiera pomniki w koszulki reprezentacji Polski

Browar Tyskie, sponsor trenera i reprezentacji Polski w piłcenożnej, prowadzi mającą zachęcić do kibicowania naszej drużynieakcję "W Polsce nawet pomniki kibicują Naszym". W ramach tegoniekonwencjonalnego przedsięwzięcia znane monumenty w 9 miastachPolski zostały przyozdobione koszulkami reprezentacji narodowej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta przez Tyskie w połowie marca akcja "W Polsce nawetpomniki kibicują Naszym" ma za zadanie zachęcić ludzi dozaangażowania się we wspieranie naszej reprezentacji piłkarskiej izjednoczyć jej kibiców. Koncern piwowarski zrealizował w tym celuniekonwencjonalny pomysł przyozdobienia koszulkami polskiej drużynypomników znajdujących się w 9 miastach Polski. Akcja ma pokazać, żew tak ważnym dla polskiego futbolu okresie, w którym naszareprezentacji przygotowuje się do pierwszego w historii startu wmistrzostwach Europy nawet monumenty "ożywają" i wspierajązawodników.

W ramach przedsięwzięcia koszulki przyozdobiły pomniki wKrakowie, Poznaniu, Szczecinie, Rzeszowie, Zielonej Górze, GorzowieWielkopolskim, Olsztynie, Opolu i Toruniu. Najzagorzalszympomnikowymi kibicami naszej reprezentacji okazali się AdamMickiewicz, którego trzy monumenty (w Poznaniu, Rzeszowie iGorzowie Wielkopolskim) "ubrano" w koszulki drużyny piłkarskiej, iMikołaj Kopernik, którego dwa wizerunki (w Olsztynie i Toruniu)zyskały barwy narodowe. Do grona fanów naszej drużyny dołączylirównież m.in. Juliusz Słowacki, Jerzy Grotowski, Jan Dobry, Mars,Neptun i Apollon oraz Kargul i Pawlak. Tyskie podkreśla, że wkażdym z miast akcja możliwa była do przeprowadzenia dziękiniezwykle przychylnemu nastawieniu oraz czynnemu udziałowi władzlokalnych.

Kiedy dwa lata temu nasza reprezentacja brała udział wmistrzostwach świata w Niemczech, Tyskie przygotowało milion flagdla kibiców i w akcji "Wywieśmy flagi, pomóżmy naszym" zachęcało dozamanifestowania swojego wsparcia dla drużyny. Przedsięwzięciefirmy spotkało się z przychylnym odbiorem Polaków i dużo flagspontanicznie zawisło w oknach domów, mieszkań i biur, na mostach,samochodach czy tramwajach. Teraz browar chce, żeby koszulkireprezentacji stały się niezmiennym elementem miejskiego krajobrazui pokazywały, jak ważną rzeczą jest kibicowanie polskiejreprezentacji.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej