Tytuły motoryzacyjne w dół, liderem 'Auto Świat'

W sierpniu 2008 roku prawie wszystkie tytuły z segmentu pismmotoryzacyjnych (tygodniki i miesięczniki) zanotowały spadeksprzedaży w porównaniu z analogicznym miesiącem 2007 roku. Lideremsegmentu był "Auto Świat" (Axel Springer Polska).

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" wyniosła w sierpniu br.108 070 egz., co w stosunku do sierpnia 2007 roku oznacza spadek o14 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (WydawnictwoBauer) ze sprzedażą na poziomie 103 247 egz. (spadek o 8proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda MediaPolska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku.Jego sprzedaż w sierpniu br. wyniosła 89 342 (w lipcu było to 92570 egz., w czerwcu - 83 397 egz., w maju - 97 019 egz., w kwietniu- 114 069 egz., a w marcu - 94 970 egz.).

Jako jedyny w segmencie swoją sprzedaż w ujęciu rocznym podniósł"Magazyn Rajdowy WRC" (WRC Media), który w sierpniu br. rozszedłsię w ilości 8 527 egz., co oznacza wzrost o 3 proc. Tytuł tenznalazł się w zestawieniu na miejscu dziewiątym.

Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącamożna stwierdzić, że najwięcej zyskał "Auto-Moto MagazynZmotoryzowanych", a najwięcej straciło pismo "Auto, Motor iSport".

* - "Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałetytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu