Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą

Uber Eats i Coca-Cola przygotowały we Francji wspólny, świąteczny klip. Z przymrużeniem opowiada o samotnym spędzaniu świąt w biurze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Uber Eats promuje się we Francji razem z Coca-Colą

Bohaterem reklamy "Christmas fells like home" jest recepcjonista, który spędza wigilijny na dyżurze w swojej firmie. Nuda powoduje, że zaczyna "tworzyć" sobie świąteczną atmosferę przy użyciu dostępnych, biurowych narzędzi - papieru, dziurkacza. Wtem, dostawca z Uber Eats przywozi upragniony posiłek. Okazuje się, że bohater zamówił nie tylko jedzenie, ale i sweterek w świątecznym stylu.

Reklama promuje usługę, jaką przygotowały na francuski rynek Uber i Coca-Cola. Dla tych, którzy muszą pracować w wigilijną noc, Uber Eats dostarcza bezpłatnie posiłek z gratisową, spersonalizowaną butelką Coca-Coli.

Za przygotowanie kreacji odpowiada francuska agencja Romance. Julien Guetta zajął się reżyserią, zaś produkcję powierzono studiu Stink.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej