Ubisoft w Polsce

Ubisoft, jeden z największych producentów gier komputerowych naświecie intensyfikuje, działania w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Do tej pory strategie marketingowe Ubisoftu były tworzone inadzorowane centralnie; od niedawna za wszelkie działaniawizerunkowe, odpowiada przedstawiciel firmy Ubisoft w Polsce.

Zadanie to powierzono Rafałowi Adasiakowi, który w strukturzefirmy pełni funkcjęPR & Marketing Executive - Eastern Europe i, poza działaniamina naszym rynku, koordynuje komunikację marketingową oraz PublicRelations firmy w trzech krajach sąsiednich (Czechy, Węgry,Słowacja).

Rafał Adasiak pracował wcześniej m.in. dla SPI International (nastanowisku Dyrektora Marketingu) oraz Warner Bros. (na stanowiskuBrand Managera).

Ubisoft będzie również na naszym rynku współpracował z TaskForce Consulting.

Współpraca z Task Force Consulting w zakresie Public Relations -zarówno korporacyjnego, jak i produktowego - obejmie przygotowaniestrategii komunikacji, prowadzenie działań media relations (w tymobsługę biura prasowego Firmy), a także opracowywanie i realizacjęprojektów specjalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style