SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Udany rok Event PR

Agencja Event Public Relations uzyskała w roku 2004 znakomite wyniki finansowe – przychody z honorariów wzrosły o 45% i przekroczyły 1 mln euro

Na tak spektakularny sukces złożyło się kilka elementów. Przede wszystkim owoce przyniosła strategia dywersyfikacji produktów i rozwój w sektorze special events, ze szczególnym uwzględnieniem imprez incentive, które są ważnym elementem internal PR w korporacjach. Obecnie eventy są, obok relacji z mediami, drugą stabilną bazą przychodów agencji. Kolejnym czynnikiem było pozyskanie kilku nowych strategicznych klientów, jak choćby koncern 3M Polska czy firma farmaceutyczna Sankyo. Trzecim wreszcie rozwój działalności w nowych branżach, jak choćby wydawnicza, wnętrzarska, odzieżowa, środków ochrony roślin czy usługowa. Dodatkowym stymulatorem były sprzyjające czynniki zewnętrzne – ogólny wzrost rynku PR i coraz większa popularność tego typu usług wśród polskich przedsiębiorstw - czytamy w komunikacie nadawcy.

W minionym roku agencja zrealizowała ok. 100 projektów PR, m.in. akcję „Tajemniczy Mag” z koncernem farmaceutycznym Wyeth, promocję książki Marty Fox „Coraz mniej milczenia”, piknik „Witamy w latach 30-tych dla PPL” czy akcje: „Zdrowe nogi – lepsze życie” oraz „Pokonać ból ruchem” dla firmy farmaceutycznej Sankyo. Rozpoczęła też realizację własnego projektu „Event Bowling Cup” (liga kręgli dla dziennikarek prasy kobiecej), który będzie kontynuowany w 2005 roku.

Dołącz do dyskusji: Udany rok Event PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl