SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany start "Avanti"

Sprzedaż dwóch pierwszych wydań "Avanti" wyniosła łącznie 390 tys.

"Avanti", najnowszy magazyn pionu czasopism Agory SA, sprzedał się według wydawcy w nakładzie 200 tys. egzemplarzy pierwszego wydania pisma. Drugie wydanie, jak podaje Agora, miało sprzedaż 190 tys. egzemplarzy - informuje "Media&Marketing Polska".

 Jarosław Matuszewski, dyrektor marketingu czasopism w Agorze, przypomniał, że wydawca deklarował klientom reklamowym łączną sprzedaż dwóch pierwszych wydań "Avanti" na poziomie 300 tys. egzemplarzy. "Można więc obrazowo powiedzieć, że osiągnęliśmy 90 tys. tzw. "górki"" - powiedział Jarosław Matuszewski.
Nakład "Avanti" wynosi 400 tys. egzemplarzy.

W czerwcu zostały przeprowadzone badania wśród czytelniczek "Avanti". Na ich podstawie przeprowadzone zosta ewentualne zmiany w tytule.

 26 marca ukazał się pierwszy numer "Avanti". Tytuł należy do coraz popularniejszej na świecie kategorii tzw "pism shoppingowych". Tematyka "Avanti" ogranicza się do dwóch działów: moda i uroda. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich, sieciowych sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną i nazwą sklepu. Dodatkową atrakcją są informacje o wyprzedażach i kupony rabatowe. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat, mieszkanek miast, aktywnych, pewnych siebie, zadbanych, zainteresowanych modą, urodą, zdrowym trybem życia, lubiących robić zakupy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Udany start "Avanti"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl