SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ugryzienie i spray z mundialu trafiły do reklam

Spray wykorzystywany przez sędziów oraz ugryzienie włoskiego piłkarza przez Urugwajczyka Luisa Suareza podczas piłkarskich mistrzostw świata zostały już wykorzystane w kilku kampaniach reklamowych.

Białego sprayu sędziowie na mundialu używają, żeby wyznaczyć miejsce, z którego ma być uderzana piłka z rzutu wolnego, oraz linii, za którą może stać mur obrońców. Zdjęcie wyznaczania sprayem linii muru pojawia się w reklamie dezodorantu Sure (produkowanego przez Unilever). Towarzyszy temu hasło: Niektóre puszki zostawią białe ślady. Sure - nie”.

Kreację reklamy zajęła się agencja DLKW Lowe.

 

W zeszły wtorek podczas meczu Włochy - Urugwaj zawodnik tej drugiej reprezentacji Luis Suarez ugryzł włoskiego obrońcę Giorgio Chielliniego, za co pod koniec tygodnia został zawieszony na cztery miesiące.

Na incydent błyskawicznie zareagowały niektóre marki na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Największą popularność zdobył twitterowy wpis Snickersa sugerujący Suarezowi, żeby następnym razem, kiedy będzie głodny, sięgnął po baton tej marki.


Podobnej rady udzielił zawodnikowi na Twitterze urugwajski McDonald’s.


Z kolei brytyjski producent okularów i soczewek kontaktowych Specsavers ocenił na Twitterze, że Suarez po prostu pomylił nazwisko Chiellini i nazwę włoskiej potrawy cannelloni, czego nie zrobiłby, gdyby skorzystał z usług i produktów tej firmy. Reklamy o takiej treści ukazały się w zeszłym tygodniu w angielskiej prasie.


Włoska sieć dyskontów i restauracji Eataly w swojej reklamie wykorzystała artykuł o incydencie zamieszczony przez „New York Post”, w którym słowo „Italy” przerobiono na „Eataly” („eat” to po angielsku „jeść”). Dodała do tego slogan: „Wszyscy chcą jeść Włochów”.


Z kolei w reklamie włoskiego koncernu spożywczego Barilla znalazło się 11 rurek makaronu, z których jedna jest nadgryziona, oraz hasło: „Witajcie w domu!” (włoska reprezentacja po meczu z Urugwajem odpadła z mistrzostw).

Dołącz do dyskusji: Ugryzienie i spray z mundialu trafiły do reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
http://studio-vm.ru/user/v2seujwb9/
Easy bruising is absolutely a attribute of another issue rather than a stand on your own analysis. As a result, the ICD-9 code depends on set up relatives medical professional identified an underlying lead to. Ought to you find out the bring about, then code for that precise disease. Even so if no result in is determined, then report for that symptoms and signs and symptoms.
odpowiedź
User
http://vizaliya.ru/user/kopetpdyog/
ACN situation those will be the greatest direct seller of telecommunications around the planet, is the fact that this truth, hype or possibly ACN scam? Present day report highlights ACN on regardless of whether this is basically a great genuine house business enterprise possibility or otherwise.
odpowiedź
User
http://www.westwindpta.com/
LG Cell Phones have done a wonderful job with this mobile phone and have added 3G capacity to it. This means faster uploads and downloads. The mobile phone is Tri-band, this means that it can be used anywhere within the world with out the fear of compatibility issues. apple iphone 3G, as the name indicates also has 3G capacity. The apple iphone could also be used anywhere while in the world since it is a quad band mobile phone but sadly it is locked to selected providers. The cell phone will have to be unlocked before it can be used with any operator.
odpowiedź