SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Ulepszasz - wygrywasz" w kampanii Enei (wideo)

W telewizji, internecie, radiu, prasie i na outdoorze ruszyła ogólnopolska kampania produktowa firmy Enea. Akcja pod hasłem "Ulepszasz - wygrywasz" jest skierowana do klientów indywidualnych, a główne benefity w niej promowane to rok energii za darmo do wygrania w loterii, pomoc fachowca i tańsze zakupy sprzętu do domu.

Article

Nowa kampania Enei skupia się na potrzebach klientów, którzy oczekują stałych cen prądu, oszczędności i dodatkowych korzyści płynących z zakupu energii elektrycznej. Spółka zachęca do skorzystania z oferty produktowej "Energia+ Fachowiec" oraz ze "Strefy Zakupów Enei". Jednocześnie ogłosiła loterię, w której można wygrać rok energii elektrycznej za darmo.

Pierwszy z promowanych produktów zapewnia stałą cenę prądu i usługę profesjonalnego elektryka w pakiecie. Z kolei specjalna strefa zakupów daje klientom Enei rabaty przy zakupach produktów do domu na stronie strefa.enea.pl. Można tam kupić wyposażenie kuchni, łazienki czy warsztatu, do 30 proc. taniej.

Klienci Enei podpisujący umowę sprzedaży energii elektrycznej na promowanych produktach mogą dodatkowo wziąć udział w specjalnej loterii. 50 z nich wygra rok korzystania z prądu za darmo, czyli kwotę 1500 zł. Umowę można podpisać w jednym z biur obsługi klienta, przez infolinię lub na stronie firmy.

Kampania potrwa do 19 grudnia 2016 r. i obejmie główne stacje telewizyjne, internet, radio, prasę oraz nośniki zewnętrzne. Dodatkowym wsparciem akcji będzie sprzedaż premiowa: klienci, którzy zakupią produkt "Energia+ Fachowiec" otrzymają prezent w postaci bawełnianej torby na zakupy.

Realizacją spotu zajęła się GPD Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Ulepszasz - wygrywasz" w kampanii Enei (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl