SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Uliczny taniec o kulach promuje kartę Visa (wideo)

Pod hasłem "Żyje się lepiej" wystartował kolejny etap kampaniireklamowej Visa. W spocie promującym tę markę występuje performerpłynnie poruszający się o kulach.

Kampania Visa obrazowo pokazuje wyższość płacenia kartą nadtransakcjami gotówkowymi. 60-sekunowy spot wykorzystywany w tejakcji pokazuje Bill Shannon, performera poruszającego się wspecyficzny sposób przy pomocy kul. W początkowych scenach płynnieprzemieszcza się on w ruchliwym pasażu handlowym, kupując wieleróżnych artykułów, następnie mija kolejkę przed bankomatem,zastygając na chwilę w bezruchu i znacząco ziewając, a w końcukupuje deskorolkę, na której odjeżdża w dal.

Z kolei layouty prasowe pokazują wijącą się wstążkę, która masymbolizować płynny ruch, i hasła podkreślające, że kartą Visamożna płacić za rzeczy duże i małe. - Uważamy, że takie motywy będąprzyciągać uwagę odbiorców do naszej oferty - przekonuje ColinClarke, wiceprezes organizacji Visa Europe ds. zarządzania marką.Ponadto w kwietniu rozpocznie się ogólnokrajowa promocja Visa, wktórej codziennie będzie można zdobyć nagrody.

visa

Akcja pod hasłem "Żyje się lepiej" obejmuje telewizję (TVP, TVN,TVN7, TV4, Polsat, Discovery, Polsat Cafe, Polsat 2, Polsat Sport,ITV i stacji tematycznych z sieci AtMedia), prasę (m.in. GazetaWyborcza, Polityka, Newsweek, Wprost, Przekrój, tytuły regionalne,kobiece i motoryzacyjne) oraz punkty sprzedaży (reklama przy kasie,na koszykach i innych nośnikach w sieciach Carrefour, CarrefourExpress i Kaufland). Kreację kampanii - startującej jednocześnie wPolsce, Finlandii, Niemczech, Grecji, Turcji i Wielkiej Brytanii -przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a zakupem mediów zająłsię dom mediowy Mediaedge:cia.

  • Więcej informacji:
  • Visa

Dołącz do dyskusji: Uliczny taniec o kulach promuje kartę Visa (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl