UM zajmie się obsługą H&M na 20 rynkach

Agencja mediowa UM (należąca do Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową odzieżowej marki H&M na 20 rynkach Europy Wschodniej. Pracą zespołu do obsługi nowego klienta pokieruje Piotr Hermanowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca pomiędzy UM a H&M rozpoczyna się od kwietnia. Obejmie wdrożenie nowej strategii, planowanie i zakup mediów (online i offline) oraz stworzenie regionalnego hubu odpowiadającego za realizację działań z obszaru programmatic.

Za koordynację współpracy i aktywności mediowej H&M w całym regionie oraz zapewnienie spójności strategii i jakości realizowanych działań na wszystkich rynkach odpowiada zlokalizowany w Warszawie zespół, którym pokieruje Piotr Hermanowski.

UM będzie pracować dla H&M m.in. w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech, w Rumunii, Chorwacji, Serbii, Gruzji, Ukrainie.

H&M jest kolejnym regionalnym klientem w portfolio UM. Agencja pracuje już w regionie z takimi klientami jak Dyson (region CEED) i Johnson & Johnson (region CEE), rozwija zespół, ofertę hubową i zautomatyzowane narzędzia wspierające zarządzanie wielorynkowymi strukturami.

Audytorem w przetargu H&M była firma Ebiquity.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa