Marki Unilevera partnerami UEFA EURO 2024

Najpopularniejsze marki koncernu Unilever, w tym Hellmann’s, Knorr, Dove i Rexona, zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024. Współpraca obejmie akcje promocyjne, w których będzie można wygrać bilety na mecze, a także specjalne atrakcje dla fanów piłki nożnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Marki Unilevera partnerami UEFA EURO 2024

Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) ogłosiły w środę, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami Mistrzostw Europy w piłce nożnej EURO 2024

Marki spożywcze z portfolio Unilever, które będą aktywne podczas turnieju, to Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher. Oficjalnymi sponsorami będą także marki z portfolio higieny osobistej: Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.

Przewiduje się, że UEFA EURO 2024 przyciągnie na żywo łącznie 5 miliardów ludzi na całym świecie. Turnieje mają gościć 2,7 mln fanów, którzy obejrzą 51 meczów w dziesięciu niemieckich miastach.

– Przyjemność jedzenia odgrywa bardzo ważną rolę podczas spotkań z przyjaciółmi i rodziną z okazji wydarzeń sportowych. Niezależnie od tego, czy oglądamy je razem z tysiącami innych osób na stadionach, czy kibicujemy w domowym zaciszu. Jesteśmy dumni z tego, że marki Unilever Nutrition mogą być częścią tego europejskiego święta piłki nożnej o globalnym zasięgu. – mówi Peter Dekkers, Nutrition general manager Europe w Unilever.

– Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo Unilever i UEFA EURO 2024. To współpraca, która celebruje wspólną pasję i zaangażowanie w nawiązywanie kontaktu z fanami piłki nożnej w Europie i na świecie – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu w UEFA. – Marki z portfolio produktów spożywczych i higieny osobistej Unilever każdego dnia docierają do miliardów ludzi i jestem pewny, że razem zapewnimy fanom na całym świecie nowy wymiar zaangażowania i piłkarskich emocji. 

W okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, oferując kibicom okazje do wygrania biletów i udział w akcjach specjalnych dla fanów. Marki będą także obecne w oficjalnych strefach kibica podczas turnieju.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]