SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację „Places of Intimacy”

Marka Unimil Skyn w ramach podsumowania konkursowej części akcji „Places of Intimacy” przygotowała specjalny spot.  Za  jego koncept i kreację odpowiada agencja buzz.

Article

45-sekundowy spot przygotowano w ramach podsumowania letniego konkursu marki, w którym pary z Polski mogły wygrać podróż po luksusowych portugalskich hotelach. Jednocześnie jest teaserem do globalnego finału akcji, który planowany jest w najbliższym czasie. Reklamę wieńczy hasło „Poczuj wszystko”.

Konkursowa część kampanii „Places of Intimacy” miała za zadanie przybliżyć odbiorcom istotność fizycznych miejsc w relacjach międzyludzkich. Aktywacja ruszyła pod koniec lipca br.

Reklama promowana jest w social mediach marki oraz kanałach partnerów medialnych kampanii.

Za koncept i kreację odpowiada agencja buzz oraz działa PR buzz.relations, który jest odpowiedzialny także za działania medialne promujące kampanię. Spot wyprodukowano we współpracy z duetem LADS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację „Places of Intimacy”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl