SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

United PR wypromuje dodatek „Zostań Gwiazdą” do gry „The Sims 3”

United PR rozpoczęło współpracę z firmą Electronic Arts Polska. Agencja realizować będzie działania public relations w ramach promocji nowego dodatku „Zostań Gwiazdą” do kultowej gry „The Sims 3”.

Za działania komunikacyjne z ramienia agencji odpowiadają Marcin Kłódkiewicz i Katarzyna Balashov. Do nawiązania współpracy doszło w wyniku przeglądu ofert.

Umowa została podpisana na 5 miesięcy.

Dołącz do dyskusji: United PR wypromuje dodatek „Zostań Gwiazdą” do gry „The Sims 3”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl