SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Universal Music szuka agencji do obsługi mediowej w Europie

Wytwórnia muzyczna Universal Music Group ogłosiła przetarg na obsługę wartego około 100 milionów funtów europejskiego budżetu medialnego.

Należąca do francuskiego koncernu Vivendi wytwórnia, pod której szyldem nagrywają tacy artyści jak Amy winehouse, Elton John, Take That czy U2, jest jedną z czterech największych firm muzycznych na świecie z około 25 procentami udziałów w rynku.

Universal Music była też jednym ze współzałożycieli należącego do holdingu reklamowego WPP Group domu mediowego MediaCom, który do tej pory był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów wytwórni na rynku brytyjskim i zamierza wystartować w ogłoszonym przetargu.

Z danych firmy badawczej Nielsen Media Research wynika, że między listopadem 2007 a listopadem 2008 roku studio wydało na promocję w brytyjskich mediach 29,4 miliona funtów, a zdecydowana większość tej sumy (24 mln funtów) została przeznaczona na reklamę w telewizji.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Universal Music szuka agencji do obsługi mediowej w Europie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl