SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC Polska ma 1,49 mln klientów, w I kwartale liczba sprzedanych usług wzrosła o 24 tys.

UPC Polska w pierwszym kwartale br. o zwiększyło bazę klientów o 6,2 tys., a liczba cyfrowych subskrypcji wzrosła o 17 tys. W ujęciu rok do roku liczba klientów operatora wzrosła o 31,8 tys., a wszystkich usług - o 100 tys.

Article

Jako najważniejsze wydarzenia pierwszych trzech miesięcy br. spółka podaje wprowadzenie programu #dzialamyztroska, który ma wspierać wesprzeć klientów, lokalne społeczności oraz pracowników w czasie pandemii COVID-19, a także rozwój Horizon Go - dzięki 22 nowym kanałom i rozszerzonym funkcjom aplikacji.

W pierwszych trzech miesiącach br. UPC zwiększyło bazę klientów o 6,2 tys. do 1,49 mln, a cyfrowych subskrypcji o 17 tys. do 3,185 mln. Jak podaje spółka, jest to już siódmy z rzędu kwartał wzrostu.

- Po raz kolejny pozyskaliśmy nowych klientów i zwiększyliśmy liczbę cyfrowych subskrypcji. Pomimo bezprecedensowej sytuacji, w jakiej znaleźliśmy się w obliczu COVID-19, UPC dotrzymało obietnicy dostarczania niezawodnych usług oraz zapewniania klientom najwyższej jakości obsługi. W ramach programu #dzialamyztroska nasz zespół jest mocno zmotywowany, aby wspierać klientów i spełniać ich potrzeby, umożliwiając im kontakt z bliskimi, efektywną pracę i korzystanie z cyfrowej rozrywki. Jestem dumny z każdego pracownika UPC i naszej niezawodnej postawy w obliczu tego wyzwania, a tym samym pewny naszej strategii dalszego inwestowania i rozwijania marki UPC, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby gospodarstw domowych w przyszłości - skomentował Robert Redeleanu, prezes UPC Polska.

W pierwszym kwartale liczba użytkowników internetu od UPC wzrosła o 11,7 tys., osiągając poziom 1,241 mln. Liczba użytkowników modemu Connect Box wzrosła o 9,4 tys. (a o 90,8 tys. w ciągu roku), do poziomu 727,74 tys.

UPC zyskało też niemal 14 700 gospodarstw domowych do sieci szerokopasmowej (83 100 w ciągu roku), poszerzając jej zasięg do 3,562 mln. Spadła natomiast liczba użytkowników telefonii - w ciągu kwartału o 7,2 tys. do poziomu 667,2 tys. Natomiast liczba użytkowników telefonii komórkowej przez kwartał wzrosła o 7,2 tys. do 16,2 tys.

Spółka podaje, że w ujęciu kwartał do kwartału liczba subskrybentów telewizji cyfrowej wzrosła o 12,5 tys., do poziomu 1,276 mln. Daje to wynik o 4,1 tys. wyższy niż na koniec marca ub.r. Liczba użytkowników platformy Horizon wzrosła przez kwartał o 4 tys. do poziomu 743,3 tys. (to 67,3 tys. więcej niż rok wcześniej). W Horizon Go pojawiły się 22 nowe stacje, obecnie w ramach usługi jest dostępnych 157 kanałów.

Na koniec ub.r. UPC Polska miało 1,484 mln klientów, po wzroście o 18,2 tys. w ciągu kwartału. Najpopularniejszymi usługami operatora były telewizja i internet, natomiast ubyło użytkowników telefonii stacjonarnej. Firma w ub.r. zanotowała wzrost przychodów o 2,5 proc. do 1,63 mld zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska ma 1,49 mln klientów, w I kwartale liczba sprzedanych usług wzrosła o 24 tys.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl