SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska ma 370 tys. klientów telewizji cyfrowej

Sieć UPC Polska na koniec grudnia 2010 r. miała 370,7 tys. abonentów telewizji cyfrowej, czyli o 54 proc. więcej niż rok wcześniej. To najdynamiczniej rosnąca usługa operatora.

UPC Polska ma 370 tys. klientów telewizji cyfrowej

W samym IV kwartale br. sieć pozyskała 37,9 tys. klientów telewizji cyfrowej. Łącznie z usługi telewizyjnej (analogowej lub cyfrowej) na koniec grudnia 2010 r. korzystało 1,021 tys. abonentów UPC.

Drugą najpopularniejszą usługą UPC Polska jest szerokopasmowy dostęp do internetu. Na koniec grudnia 2010 r. korzystało z niego 524,6 tys. abonentów, czyli o 14 proc. więcej niż rok wcześniej.

Z kolei liczba klientów usługi telefonicznej operatora wzrosła w ciągu roku o 22 proc. i wyniosła na koniec IV kwartału 2010 r. 224,5 tys.

Łącznie sieć UPC Polska na koniec grudnia u.r. miała 1,096 mln abonentów  a liczba sprzedanych przez firmę usług (RGU) przekroczyła 1,770 mln. Zasięg sieci UPC obejmuje 2 049,5 mln gospodarstw domowych.

Więcej abonentów niż w Polsce UPC ma w Niemczech (4,55 mln), Holandii (1,89 mln), Szwajcarii (1,55 mln) i Rumunii (1,15 mln), natomiast mniej – na Węgrzech (889 tys.), w Czechach (775 tys.), Austrii (705 tys.), Irlandii (533 tys.) i na Słowacji (273 tys.) – przy czym oczywiście w każdym z tych krajów sieć ma inny zasięg i różne możliwości rozwoju uzależnione od liczby ludności.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska ma 370 tys. klientów telewizji cyfrowej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
realista
W usługach internetu i telefonicznych UPC ma rzeczywiście czym się pochwalić.Natmiast w usługach telewizyjnych to raczej mierny wynik.W ciągu kilku lat liczba klientów(cyfrówka+analog) poważnie spadła.Tutaj konkurencja a zwłaszcza platformy są o wiele atrakcyjniejsze cenowo.Pod koniec roku zobaczymy jak zachowają się kablówki i platformy po wprowadzeniu na większości obszaru Polski naziemnej cyfrowej.Jeżeli oczywiście nie nastąpią jakieś opóżnienia,bo w naszym kraju wszystko jest możliwe.W krajach zachodnich po wprowadzeniu naziemnej cyfrowej widać ,że zainteresowanie klientów kablówkami i platformami drastycznie spada.
8 8
odpowiedź
User
Jet
UPC musi przejąc Multimedia i Vectrę i do końca skonsolidować rynek kablówek w Polsce. Taka jest rola i zadanie lidera i nic tego nie powstrzyma.
8 8
odpowiedź
User
Lars
A ja się uparcie pytam kiedy paczka kanałów 'n" w UPC ?
8 8
odpowiedź