SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska podnosi ceny pakietów

Sieć kablowa UPC Polska od stycznia 2011 roku podniesie ceny pakietów telewizji cyfrowej. Podwyżka wynikać będzie głównie z planowanego podwyższenia stawki podatku VAT z 7 do 8 proc.

UPC Polska podnosi ceny pakietów

Cena pakietu Select HD wzrośnie z 65 zł do 68 zł brutto, a Select HD z nagrywarką – z 85 zł do 88 zł brutto. Zmiana ceny tego pakietu poza podwyżką VAT wynika z rozszerzenia jego oferty w tym roku o nowe kanały jak m.in. Polsat HD, TVP HD, TVP Sport i TVP Historia.

Natomiast cena pakietów Max HD (obecnie kosztuje 80 zł) i Max HD z nagrywarką (100 zł) wzrosnąć ma jedynie o wartość podwyżki VAT.

UPC Polska ma ponad milion abonentów telewizji, w tym 333 tys. z nich korzysta z telewizji cyfrowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC Polska podnosi ceny pakietów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
upc_user
czyli można rezygnować :)
bomba
8 8
odpowiedź
User
szczepan
Złodzieje! Ciągle im mało
8 8
odpowiedź
User
SH
Równają ceny do Aster którą przejmą w połowie 2011 roku. W Warszawie nie będzie żadnego wyboru - Toya na razie się nie liczy :(
8 8
odpowiedź
User
kmh
Trzeba wybierać rozsądnie. Ja płacę UPC 60 zł za analogową kablówkę i internet chyba 4 Mb, szczerze mówiąc nawet ostatnio szybkości łącza nie sprawdzałem. Tv oglądam jedynie w nocy lub w weekendy, więc te kilkanaście, czy też kilkadziesiąt kanałów w jakości SD zupełnie niektórym może wystarczyć.
Właściwie wystarczyłoby kilka. Internet do przeciętnego użytkowania, jak i do pracy również wystarczy.
Ważne jest to, że od lat nie było z tą siecią właściwie żadnych problemów.
Cóż, czasem zdejmą jakiś kanał, ostatnio (może ok. rok temu) wyleciał jeden z kanałów Discovery, szkoda....
To co mnie mocno wk......, to telefoniczny kontakt z biurem obsługi. Nie mogłem załatwić sprawy przez niemal 2 miesiące. Organizacja, jak za dobrych lat błękitnej linii w tepsa.
8 8
odpowiedź