UPC z TBWA

UPC Polska podpisała umowę z agencją reklamową TBWA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przetarg obejmował przygotowanie kampanii wizerunkowo-sprzedażowej dla marek UPC i chello do wiosennej kampanii. Do przetargu kreatywnego zaproszono 4 agencje reklamowe: obsługującą UPC obecnie agencję Arip, Agencję RED 8, Leo Burnett oraz TBWA.

Początkowo współpraca ograniczy się do wspólnego przeprowadzenia jednej kampanii. Ocena pracy i rezultatów przy pierwszej kampanii wpłynie na decyzje o dalszej współpracy i przedłużeniu umowy na okres co najmniej jednego roku.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych