SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

UPC zmienia wystrój salonów sprzedaży i obsługę klienta

Sieć kablowa UPC Polska otworzyła w Sosnowcu salon sprzedaży, który został urządzony według nowych zasad operatora - „załatw, poznaj, doświadcz”. Zmieniono także sposób obsługi klientów w salonie.

Article

Zgodnie z nowymi zasadami firmy, pracownicy obsługi zajmą się klientem tuż po wejściu do salonu - zaproponują m.in. zaparzenie herbaty.

- Wszystkie te rozwiązania odzwierciedlają obietnicę marki „Radość z każdej chwili” oraz trzy nasze główne wartości tj. troska, radość, pasja ku lepszemu. Postawiliśmy na nowe, dedykowane strefy obsługi - informuje biuro prasowe UPC Polska.

W sosnowieckim salonie pojawią się cztery strefy obsługi, co bezpośrednio wiąże się z dostępną przestrzenią: strefa z kioskiem (klient może szybko załatwić swoje sprawy), strefa z ekspozycją (prezentacja usług i urządzeń m.in. modemów i dekoderów), strefa obsługi indywidualnej (kameralne miejsca na dłuższe rozmowy), strefa domowa (miejsce do sprawdzenia na żywo jak działa telewizja mobilna, Replay TV).

- Wierzę, że wizyty w salonach sprzedaży opartych o nowy koncept przeniosą doświadczenia naszych klientów na jeszcze wyższy poziom, co umocni naszą pozycję najbardziej rekomendowanego operatora. Cieszę się również, że nowy układ przestrzeni będzie przyjazny dla naszych pracowników. Nowa odsłona doskonale pasuje do naszej marki, łącząc w sobie aspekty związane zarówno z produktami i usługami, jakie oferujemy, jak i radością, którą przynosi korzystanie z nich - tłumaczy Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care w UPC Polska.

Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions.

Na koniec ub.r. sieć UPC Polska miała 1,48 mln klientów, z których 1,04 mln korzystało z telewizji cyfrowej, a 1,17 mln z internetu szerokopasmowego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: UPC zmienia wystrój salonów sprzedaży i obsługę klienta

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tl
Firmy widzę przesadzają. Herbata, kawa, może jeszcze sprzedawcy będą robić masaże? Najgorzej jak będą ludzie chodzić wypić herbatkę i wyjdą :D
4 0
odpowiedź
User
Już były Klient
Szkoda, że oferta dla stałych Klientów nie odzwierciedla tej estetyki. Jest nędzne jak tą kolorowa przykrywka.
Właśnie wypowiedziałem umowę. Za stary dekoder, tv, HBO i internet do 120 MB płaciłem 170 PLN miesięcznie. UPC. Miałem umowę bezterminową. UPC ma taki jak mój pakiet z lepszym dekoderem i szybszym Internetem- również bezterminowo- za 89.90 PLN, ale tylko dla nowych Klientów. Zatem drogie UPC - nawet Ty 9 dych idę mnie już mieć nie będziecie. Pozdrawiam Was i Wasze różowe foteliki
3 1
odpowiedź
User
Hg
Beznadziejna firma, utrudniają wypowiedzenie umowy... Router trzeba oddać dwa tygodnie przed końcem oplaconego z góry miesiąca - żenujące praktyki. Całe szczęście jest konkurencja :l
3 1
odpowiedź
User
ks
Kurna, wy serio wierzycie w te bzdury? Niczego nie chcę u was doświadczać. Chcę jak najszybciej załatwić i sobie pójść.
2 0
odpowiedź
User
Gość 5
Jak tyle płacisz tj.170 zł to złóż rezygnacje i zadzwoni dział utrzymania klienta z ciekawą ofertą. Musi być rezygnacja, tak jest prawie wszędzie.
3 0
odpowiedź