SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Urszula Czerniawska-Kapeluch odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej

Urszula Czerniawska-Kapeluch objęła stanowisko senior brand managerki nowych kategorii w Kompanii Piwowarskiej. Odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. 

Urszula Czerniawska, fot. LinkedInUrszula Czerniawska, fot. LinkedIn

Urszula Czerniawska-Kapeluch jako senior brand managerka nowych kategorii odpowiada za dwie marki piwne: Hardmade i Captain Jack. 

W Kompanii Piowarskiej pracuje od blisko 3 lat. Równolegle pełni funkcję co-chair of diversity & inclusion committee. Dotychczas pracowała jako senior brand managerka marki piwa Żubr.

Wcześniej, przez dwa i pół roku była związana zawodowo z firmą Coca-Cola, gdzie była brand managerką Coca-Coli. W latach 2017-2018 pracowała w Bridgestone Americas jako regional digital manager. 

W latach 2013-2017 zdobywała doświadczenie zawodowe w Mondelez International. Była tam m.in. junior brand managerką marki czekolad Milka. 

 

Dołącz do dyskusji: Urszula Czerniawska-Kapeluch odpowiada za marki Hardmade i Captain Jack w Kompanii Piwowarskiej

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Corozon
Zmieńcie nagłówek, może wyjdzie wam coś chociaż raz.
odpowiedź
User
Fan
O, to White Paper Agency zaciera rączki!
odpowiedź