SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Usłysz filmy na nowo” w kampanii soundbarów Samsung

Rusza kampania reklamowa bezprzewodowych soundbarów marki Samsung - HW-F751 oraz HW-F750. Akcję Samsung Electronics Polska prowadzi wspólnie z Cinema City, Filmwebem, TVN7 i agencją Havas PR Warsaw.

„Usłysz filmy na nowo” w kampanii soundbarów Samsung

Kampania soundbarów Samsung HW-F751 i HW-F750 podkreśla, że po podłączeniu do telewizora zapewniają one niezwykłe brzmienie dźwięku podczas oglądania filmów.

W urządzeniach dostępnych jest sporo opcji, m.in. Vertical Surround (tworząca przestrzeń dźwięku, która potęguje wrażenia w czasie projekcji filmów), Smart Volume (odpowiadająca za inteligentną regulację głośności) oraz SoundShare (pozwalająca bezprzewodowo połączyć listwę głośnikową z telewizorem za pomocą technologii Bluetooth).

W ramach kampanii uruchomiono specjalną zakładkę w serwisie Filmweb.pl zawierającą wszystkie informacje o sounbarach i związanym z nimi konkursem. W 12 kinach Cinema City pojawiły się stoiska, przy których można posłuchać muzyki z filmowej z promowanych urządzeń. Natomiast w TVN7 w ramach cyklu „Usłysz filmy na nowo” emitowane będą klasyczne produkcje (m.in. „Człowiek z blizną”, „Bodyguard”, „Szeregowiec Ryan”, „Joe Black”, „Brudny Harry”), przy których pokazywane będą billboardy sponsorskie sounbarów Samsung. Dodatkowo działania reklamowe będą prowadzone w serwisach TVN7.pl i TVN.pl oraz na facebookowych profilach Samsunga, TVN, TVN7 i Filmwebu.

Akcja potrwa do 30 października. Jej realizacją Samsung Electronics Polska zajmuje się we współpracy z firmą Cinema City, Filmwebem i TVN7, a za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Usłysz filmy na nowo” w kampanii soundbarów Samsung

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl