1,72 mln widzów magazynu „Uwaga!” w TVN

W tym roku „Uwagę!” ogląda średnio 1,72 mln widzów. Program w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 170 tys. oglądających - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,72 mln widzów magazynu „Uwaga!” w TVN
Gospodarze programu „Uwaga!”; fot. TVN

Średnia widownia premierowych odcinków interwencyjnego programu wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 2 sierpnia 2020 roku w TVN (codziennie około godz. 19.50) wyniosła 1,72 mln osób. Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,54 proc. wśród wszystkich widzów, 13,88 proc. w grupie 16-49 i 13,70 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Uwagi!” wyemitowanych w okresie od 1 stycznia do 2 sierpnia 2019 roku w TVN wyniosła 1,89 mln osób. Dało to TVN odpowiednio 13,81 proc., 14,99 proc. i 14,72 proc. udziału.Interwencyjny magazyn stracił 170 tys. widzów.

grafika

Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 29 marca. Śledziło go średnio 2,49 mln osób.

grafika

Magazyn „Uwaga!” ma na celu przedstawienie widzom afer, reportaży oraz ciekawostek na rozmaite tematy. Program prowadzą na zmianę Ryszard Cebula, Zbigniew Łuczyński oraz Tomasz Kubat.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/uwaga-koronawirus-tvn-wyniki-ogladalnosci,7170725267916417a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana