Program „Uwaga!” w finale INMA Global Media Awards 2019

Nadawany przez Telewizję TVN reporterski magazyn  „Uwaga!” został zakwalifikowany do finału konkursu INMA Global Media Awards 2019.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Program „Uwaga!” w finale INMA Global Media Awards 2019
Gospodarze programu „Uwaga!”; fot. TVN

„Uwaga!” znalazła się wśród finalistów w kategorii: „Best use of social media”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/100-lat-polsko-onetu-nominacja-do-inma-global-media-awards-2019,7171108620658817a ##

Jury konkursu doceniło projekt #tematdlauwagi (social listening and realtime response), dzięki któremu użytkownicy mediów społecznościowych mogą bezpośrednio kontaktować się z redakcją reporterskiego magazynu.

644 zgłoszenia do INMA Global Media Awards 2019

Organizatorem konkursu jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA). Oceniane są w nim najlepsze kampanie firm medialnych z całego świata. Ich celem powinno być zwiększenie oglądalności, przychodów oraz rozpoznawalności marek.

Do tegorocznej edycji konkursu, organizowanego od 1937 roku, wpłynęły 644 zgłoszenia od 165 firm medialnych z 34 krajów. Międzynarodowe jury, składające się z 46 członków z 15 krajów, wybrało 194 finalistów w 20 kategoriach i dwóch grupach: marki globalne/krajowe oraz marki regionalne/lokalne.

Laureatów nagrody, przyznawanej przez INMA, poznamy 17 maja 2019 roku w Nowym Jorku. Wręczenie statuetek odbędzie się podczas Gali organizowanej na zakończenie 89. Corocznego Światowego Kongresu Mediów Informacyjnych, który odbywa się w dniach 13-17 maja.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu