Użytkownicy Facebooka wspierają Haiti

Ponad 1/3 użytkowników serwisu społecznościowego Facebook z USA, Wielkiej Brytanii i Australii, przekazała pieniądze lub różnego rodzaju dobra w ramach pomocy dla dotkniętego trzęsieniem ziemi Haiti.

km / km / km
km / km / km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego wspólnie przez Facebook i firmę Nielsen wynika, że najpopularniejszym rodzajem pomocy przekazywanej przez członków serwisu są darowizny pieniężne. Zrobiło tak 32 proc. użytkowników Facebooka z ww. krajów, podczas gdy 4 proc. przekazało różnego rodzaju dobra (np. odzież, koce, żywność), a 3 proc. zdecydowało się na obie formy. Tymczasem 21 proc. jak na razie nie wsparło Haiti, ale ma takie plany. 13 proc. użytkowników Facebooka przesłało pieniądze za pomocą wiadomości tekstowej z poziomu telefonu komórkowego (USA - 23 proc., Wlk. Bryt. - 15 proc., Australia - 6 proc.). Z kolei 29 proc. członków portalu z trzech krajów twierdzi, że firmy robią wystarczająco wiele aby pomóc Haiti, podczas gdy 42 proc. jest przeciwnego zdania. W USA stosunek ten wyniósł 33 do 40 proc., na Wyspach 24 do 46 proc., a w Australii 19 do 47 proc. Badanie zostało przeprowadzone 20 i 21 stycznia na grupie 50.641 użytkowników Facebooka w wieku co najmniej 13 lat, pochodzących z USA, Wielkiej Brytanii i Australii.

km / km / km
Autor artykułu:
km / km / km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu