SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Valkea dla warszawskiego Pasażu Wiecha

Agencja marketingowa Valkea jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie koncepcji organizacyjnej i komunikacyjnej akcji „Pasaż Wiecha. Kultura w samym centrum”. Projekt powstał we współpracy z Domami Towarowymi Wars Sawa Junior.

Article

Do zadań agencji należało opracowanie scenariusza akcji, zaprojektowanie aranżacji przestrzeni dla wszystkich wydarzeń, zaproszenie do współpracy partnerów oraz pozyskanie patronatów medialnych. W czasie trwania imprezy agencja koordynuje przebieg wszystkich działań oraz prowadzi bieżącą obsługę PR. Prowadzi także kanały w mediach społecznościowych – na Facebooku i Instagramie oraz tworzy treści na stronę internetową Domów Towarowych Wars Sawa Junior.

Do połowy sierpnia historyczny deptak Pasaż Wiecha w centrum stolicy zamienił się w specjalna strefę relaksu dla mieszkańców i turystów. Atrakcje podzielono na siedem bloków tematycznych: architektura, kreatywność, moda, dizajn, teatr, film i sztuka. W ofercie znalazły się propozycje dla dorosłych i dla dzieci. Wszystkie wydarzenia są bezpłatne i ogólnodostępne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Valkea dla warszawskiego Pasażu Wiecha

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl